welke kant?

Hallo allemaal,
2,5 half week geleden ben ik bevallen van een gezonde zoon. Ik ben borstvoeding gaan geven en gelukkig gaat het heel goed. Ik geef altijd 1 borst lang (20-30min) en dan de andere borst nog als toetje (5-10min). Weet een van jullie welke kant ik moet aanleggen als hij aan de toetjeskant veel meer heeft gedronken dan 5 a 10 minuten? beide borsten lijken vol met melk te zitten maar welke kant zou ik nu weer moeten beginnen?
 
Hoi,

Je moet beginnen met de borst die hij als laatste heeft gehad. Zeker als deze niet leeg gedronken is. Anders gaat een borst meer melk aanmaken dan de ander en kun je weer last van stuwing krijgen.
 
Hoi Yvonne,

Gefeliciteerd met je zoon.

Ik zou gewoon iedere keer beginnen bij de borst die hij als toetje heeft gekregen.

Als je dat blijft volhouden dan komt er ritme in en gaat je lichaam de juiste hoeveelheid aanmaken.

Groetjes joyce.
Ps als je vragen hebt roep maar.

 
Hoi Yvonne,

Gefeliciteerd met je zoontj!!!!!
Als ik je goed begrijp is je vraag welke borst je als eerste moet aanleggen bij de volgende voeding.
Als je eerst je linker borst geeft en als toetje je rechter, dan begin je bij de volgende voeding rechts en als toetje links. Dan weer eerst links en als toetje rechts. Ik begin altijd met de borst waar ik de vorige voeding mee geëindigd ben. Succes ermee.

groetjes Miranda
 
Hoi Yvonne,

Gefeliciteerd met je zoontje!!!
Tijdens het voeden begin ik altijd met de borst waar ik de vorige voeding mee geëindigd ben.
Succes ermee!!!
Groetjes Miranda
 
Terug
Bovenaan