welke kinder wagen en waarom?

hallo dames.

welke kinder wagen gaan jullie nemen en waarom juist deze.

ik had een quinny freestyle met 4 wielen. echt super. met pijn in mijn hart gaat hij straks waarschijnlijk weg omdat wij een tweeling verwachten. wij zijn dus druk aan het kijken op het net naar een goede 2e hands wagen.

ik heb heel bewust de quinny gekozen omdat hij zo een lekkere grote buggy inzet had. mijn zoon heeft 3 maanden in de kinderwagen bak gelegen dus had ik beter een babynestje kunnen nemen . maar goed dat wist ik toen nog niet.

mijn zoon is bijna 4 en laatst waren we naar euro disney en hebben we de wagen weer meegenomen. hij is ontzettend lang mijn zoon 1.07 en hij kon er nog steeds in zitten en liggen. hij zat niet met zijn benen in zijn nek.

ik had op intewrnet gezocht naar een teutonia mistral 2008 daar had ik mijn zinnen op gezet. vooral omdat hij ligt is. lekker wendbaar en ook een goede buggyinzet. maar helaas. hebben ze deze neit voor 2ling. jammer.

gr martina  

Hoi Tiona,

niet dat ik je kan helpen met je vraag, maar jij mij misschien wel?! Hihi!
Die Quinny kinderwagen ga je wegdoen zeg je?! Waar woon je, misschien kan ik 'm van je overnemen?! Wat zit er allemaal bij en wat wil je er voor hebben?!
Weet je toevallig waar ik op moet letten bij de aanschaf van een kinderwagen, wat moet er allemaal bij zitten en waar moet ie aan voldoen.
Gaaf trouwens dat jullie een tweeling krijgen, toch?!
Weet je al of het een eeneiige of tweeeige is en zo ja wat het worden jongens/meisjes?!

Groetjes, prinses

ja tuurlijk kun je hem overnemen. ik woon in beverwijk noord holland.

waar ik zo en zo oplet bij het kopen van een wandelwagen kinderwagen is. de vering, er moet echt goede vering op zitten. wat ik ook heel belangrijk vind. mijn zoon heeft echt heel kort in de dreamie bak gelegen, hij vond het echt vreslijk als hij er 3 amanden in heeft gelegen is het lang . hij wilde dingen zien.

wat echt heel belangrijk is   is dat in de buggy stand, de voeteneind omhoog kan zodat de kleine lekekr met zijn voetjes omhoog kan zitten. vooral handig bij het slapen in de buggy. wat mijn jongen echt heel veel gedaan heeft.

mijn quinny heeft een mooie weiniggebruikte dreamie bak, met adaptoren waar je de maxi cosi ook op kan zetten (maxi cosie zit er niet bij die wil ik voor nummer 2 gebruken, voor nummer 3 moeten we een nieuwe kopen hahah) oh deze is blauw. er zit een muskieten netje bij een dekbed ik heb er zelf van fleece ook nog een extra dekbed hoesje bij gemaakt, een regenhoes.

de buggy zitje is in groen (beetje kaki groen) het zitje kan met de benen omhoog, de zitting kan helemaal plat, ik heb 2 voeten zakken erbij. de orginere en een wat kleinere ook van quinny, ook in de kleur van de buggy zitje.

ik heb geen idee wat ik ervoor zou moeten vragen, volgens mij heb ik de bon de gebruiks en de extra knoopjes ook niog bij.

wie weet zit er ook nog garantie op hahahha.

oh als ik er aan denk dat hij weg moet krijg ik al pijn in mijn hart. boe hoe.

oh het is een 4 wieler met zwenkwiel voor.

gr martina, ik denk dat we er 250 euro voor vragen. ff in overleg met met lief.

Ik heb een transformer van mutsaers. Ook een vierwieler. Deze had ik al voor de eerste. Toen de tweede kwam heb ik een duo-wagen gekocht.Wel een waar ook een reiswieg op kon en wanneer je die er af haalde had je gewoon twee zitjes achter elkaar. Ik heb toen bewust gekozen voor een wagen met  de zitjes achter elkaar omdat je overal zo moeilijk de winkels door komt met een brede wagen.
Helaas heb ik nooit gebruik hoeven maken van deze winkel. Ik heb hem terug kunnen brengen naar de babydump en die namen hem zonder problemen weer terug in hun collectie. Ik kreeg er het volle pond voor terug. Ze zeggen altijd wel dat ze dat doen, maar puntje bij paaltje moet je hettoch maar afwachten. Errug netjes al zeg ik het zelf.

Nu ben ik blij dat ik in die tijd mijn andere wagen niet heb verkocht. Die krijgt dus een grote schoonmaakbeurt en ik zorg dat ik voor de oudste straks zo'n plankje of een soort fietsje heb voor aan de wagen. Hij is dan 3 en zit nu al bijna niet meer in de wagen. Ook hen ik nog een buggy. Dit is een Macclaeren. Hier heb ik ook erg veel gebruik van gemaakt. Eigenlijk in verhouding nog meer dan van de wagen. Alleen al omdat die makkelijk mee te nemen is in de auto.

Succes om een superwagen te zoeken voor de twins.

Claudia

Wij hebben de Quinny Speedi SX. Een super wagen vind ik zelf. De Freestyle vond ik te groot en te log. De Speedi is net iets meer  wendbaar en weegt ook minder. De bak hebben we nooit gebruikt omdat we eerst een (merkloze) andere wagen hadden. Die hebben we weg gedaan en de Speedi gekocht. De bak van de Speedi is heel groot en breed. Ik verwacht er wel langer gebruik van te kunnen maken als de vorige kinderwagenbak bij m'n zoontje. Hij heeft er 5 maanden in gelegen en moest in de wandelwagen terwijl hij nog niet konn zitten.

Groetjes,
Nelly.

hallo ik ben monique zit bij november zwangere.ik zou willen zeggen koop nooit een happy babay merk driver.di eheb ik gehad voor mijn eerste binnen jaar stuk!kan niet meer gebruikt worden voor een 2e helaas.heb meerdere mensen gehoord over deze wagen.echt supper slecht!!!

groetjes monique 8 weken zwanger

Hoi Meiden

Wij hebben de Mutsy urban rider gekocht. Een vierwieler met meedraaiende achteras.
Een vriendin van mij heeft hem ook (al ruim 3 jaar) en er is bij haar nog nooit iets kapot geweest. Ik vind de wagen heerlijk sturen. (Wel wat log in smalle winkelpaden, maarja) Wij wonen vlak bij het strand en de duinen dus ik vind het heel belangrijk dat ik op alle terrein kan rijden met een kinderwagen en met zwenkende voorwieltjes of kleine wieltjes lukt dat   niet. Succes met kopen van jullie wagens.

Groetjes natalie

Ik heb een Maxi Cosi Mura 3 gekocht.

De 3wieler met dubbel voorwiel.

Het voordeel lijkt me dat de bak vrij groot is en het wandelwagen gedeelte kun je beide kanten op zetten, naar je toe en van je af.

Hoe ie werkelijk in het gebruik gaat zijn zullen we in oktober pas gaan merken

Terug
Bovenaan