welke kinderstoel kopen?

Hai!
Wat voor kinderstoel hebben jullie gekocht en hoe bevalt die?
Ik twijfel nog of ik een triptrap stoel ga kopen of toch iets anders.
Ik vind de rugleuning bij een triptrap zo laag...
Ik zag ook dat Geuther zoiets heeft. (Kid hit) Maar dan wat hoger en met een plankje ervoor.
En nu staat er bij kruidvat ook zo'n meegroeistoel te koop. Lijkt me ook wel iets.
Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Groetjes Esther
 
Hoi,

Wij hebben een stoel van Tiamo. Je ziet ze wel bij de prenatal met een stoelverkleiner van Nijntje. Ze zijn ook te bestellen bij de airmiles-shop. Dan kost het je alleen wat airmiles en heb je een gratis stoel. Hij bevalt prima, is stevig (je gooit hem niet zomaar om)  en is goed schoon te maken. Daarom wilde we geen combi-stoel: stoel&tafeltje opelkaar.
Trip-trap is ook mooi. Het enige nadeel (of voordeel) is dat er standaard geen tafelblad aan zit.

Groetjes Marieke
 
wij hebben een kinderstoel van chicco gekocht, hij is wel wat aan de dure kant(139,95) maar wel multi functioneel, er zit een verkleiner in ,de rugleuning kan plat, er zit een etensblad op die je met 1 druk op de knop kunt verwijderen, makkelijke wieltjes, je kunt hem ook in hoogte verstellen. ik vind hem ideaal en hij heeft ook mooie vrolijke kleurtjes.
groetjes ramona
 
Hoi,

Wij hebben de triptrap van Stokke en die bevalt echt heel goed. De rugleuning lijkt laag maar Luuk zit heel stevig in deze stoel. Voordeel is ook dat je 'm echt kan aanschuiven aan tafel, dus hij zit echt bij ons aan tafel te eten. Het is een solide, sterke en stabiele stoel. Wel duur maar gaat lang mee!

Groetjes,
Line
 
hoi,

wij hebben ook voor de tripptrapp stoel gekozen. Inderdaad wel duur maar kijk ook eens op marktplaats. Er worden soms zo goed als nieuwe stoelen te koop aangeboden en je betaald er dan dus minder voor..

groet
pino
 
Hoi Esther,

wij hebben ook een tripptrapp en deze bevalt erg goed. De rugleuning is iets lager dan bij andere stoelen waardoor je kindje er pas in kan als het stevig kan zitten. ( dit is ook de bedoeling, is beter voor de ontwikkeling etc)

Omdat het toch handig is om af en toe een stoel in de keuken erbij te trekken als je aan het koken bent, of als je eens met het bord op schoot eet, hebben wij er een kinderstoel van ikea bij gekocht. Deze kost, met blad, 15 euro. Je kunt de poten eraf halen en zo dus ook meenemen naar visite etc. ( of opruimen in de kast)
Voor ons is dit de perfecte oplossing.
Succes ermee!

Groetjes, Anita
 
Hoi,

Wij hebben een tripp trappstoel gekocht. Ik heb ook in het begin heel erg getwijfeld of ze er goed in konden zitten en of ik het blad niet zou missen. Nou het antwoord is: Ze zit erin alsof ze de koningin is en het blad mis ik helemaal niet, want ze vind het juist leuk aan tafel zitten. Het voordeel van deze stoel vind ik dat je er lang gebruik  van maakt.

Groetjes, Mirella
 
Terug
Bovenaan