welke kinderstoel??

Hoi hoi,

Even nieuwsgierig hoor... ben je nu zwanger en al op zoek naar een kinderstoel? Die heb je pas nodig als je kindje 6 mnd is :)

Wij hebben zo'n mooie van hout en een van Ikea. In die houten gaat onze kleine alleen maar ronddraaien en staan...ondanks het tuigje. Dat is dus niet handig als ze zo klein zijn.

Bij de Ikea heb je voor 15 euro een witte kinderstoel, tegenwoordig ook in rood en blauw met zilveren poten. Hij verdient niet echt de schoonheidsprijs, maar hij is op alle fronten top! Heeft een lekker klein zitje, dus die van mij kan er niet in staan of ronddraaien, hij is makkelijk schoon te maken, kan ook onder de douche:), makkelijk uit elkaar dus je neemt het zo mee, er zit en groot blad op dus eten op eigen tafel en hij kan niet alles van onze tafel afgraaien  en natturlijk lekker goedkoop! Ik zeg doen!

Als je kindje wat groter is en meer zitvlees heeft, kan zo'n mooie houten altijd nog.

Veel succes met je keuze,

Groet, Marijne

Hoi,

Wij gaan voor de tripp trapp stoel.
Is van 6 maanden tot ze zelf op een normale stoel kunnen zitten te gebruiken...
Mijn nichtjes van 6&7 hebben hem ook nog staan en als volwassen kan je er ook prima opzitten dus het is geen onding aan je tafel.

Wij nemen hem in het rood, maar je hebt ook blauw, groen, roze, wit zwart etc.
Zijn rond de 170 bij babypark.

Succes met uitkiezen.

Hoi,

Wij hebben de kinderstoel van Bloom.

Helemaal geweldig, onze dochter Femke (geb. op 2 maart) kan er nu al in.

Het is een stoel die je in ligstand kunt zetten. Je kunt hem ook in hoogte verstellen, ideaal voor aan een hoge (bar)tafel (die krijgen we in de keuken).

Groetjes Sandra

Hoihoi,

Ook wij hebben een tripp trapp en bevalt prima. Wij hadden m via internet bij een duitse zaak gekocht. Prima gegaan! En in de prijs scheelde het toen een boel geld (weet niet meer precies maar volgens mij ergens rond 50 euro). Wel voor de hele complete stoel dus met stoelverkleiner en kussentje. Ik weet de website niet meer precies maar als je even googled is dat wel te vinden.

Groetjes,
Jo

Hoi,

wij hebben voor onze beide kinderen een Moizi (gekocht bij Lundia, maar vast ook wel elders te krijgen). Een heerlijke meegroeistoel die er eens  wat anders uitziet dan de triptrap die je echt bij iedereen ziet staan. Je hebt hem met open en gesloten rug. Je kunt kiezen voor een beugel van voren of een smal blad en je kunt er een zitting bij krijgen. Wij zijn er erg tevreden over. Onze oudste van 6 zit er nog steeds tot tevredenheid op.

groetjes, keesje

Onze zoon, was en is (ruim 2 inmiddels) een echt BamBam, hij zou met vork en mes heel onze eettafel aan gort rammen, zonder eetblad; a la tripp trapp! Nu er een kleine bijkomt, kopen we voor hem wel een tripp trapp, maar eer die kleinste de kinderstoel moet gebruiken is de oudste 3; dus moet kunnen.
Wij hebben een stoel van geuther (niet met die draaiknoppen!) Zal link naar marktplaats toevoegen; heel fijne stoel! Eetblad is verstelbaar, en de stoel kun je naar achteren kantelen, zodat een baby vanaf 5 maanden er in kan zitten!! Ook kun je de stoel laten zakken (3 verschillende hoogtes)  tot klein stoeltje voor bijvoorbeeld frietes eten aan de salontafel! Dit alles is met de tripptrapp niet mogelijk. Voor ons dus meer nadelig. De tripptrapp vinden wij alleen voor grote kindjes handig.
http://link.marktplaats.nl/238945224

Terug
Bovenaan