Welke kinderwagen hebben jullie en hoe bevalt deze?

A

Anoniem

Guest
Ik heb een quinny en noah is nu 8 week.Ze hfft nog wel ruimte maar als ze zo door blijft groeien(wat natuurlijk de bedoeling is) past ze niet meer heel lang.

Ik heb de bugaboo Cameleon, Marissa is nu 5,5 week en vult nog niet de helft van de bak:) Ze is nu 53 cm en kan dus nog echt wel even vooruit. De wagen bevalt ook echt ontzettend goed, hij loopt heel erg lekker en is heerlijk wendbaar. Hij bied veel ruimte voor haar maar is toch compact genoeg voor bijv. de bus

Hoi,
Wij hebben ook de Quinny (Buzz) en  de bak  lijkt inderdaad niet al te groot. Maar er zit nog meer ruimte onder de voeten dan op het eerste gezicht lijkt. Voorlopig ligt Jesse er heerlijk in, maar wel minder lang dan bij de Bugaboo waarschijnlijk. Maar die keus hebben wij toen gemaakt.
Verder is het een heerlijke wagen! Super licht en wendbaar. Echt met een hand te besturen.
Grts, daantje

heej

Ik heb xadventure en die bevalt me heel goed! Hij past ook naast elkaar in de achterbak van onze auto. De quinny van een vriendin van mij, paste eigenlijk niet (hoop gefrot en gestapel, toen lukte het redelijk). Toen besloot ik dus niet zo'n quinny ding te kopen.

x Petra

Wij hebben de mutsy single spoke (een 4 wieler). Hij is perfect en wendbaar, echt een top wagen. Goed geschikt voor lange mensen(ben zelf 1.83). Ik wilde heel graag de bugaboo kameleon maar om dat deze zo laag is9 in en uit tillen van je kind)  en wij zo groot was dat niet praktisch. Bij mijn vorige dochter hadden we ook een mutsy, het nadeel vindt ik dat ze maar ongeveer 4,5 maand in de bak kunnen liggen (onze kindjes) dan is deze al te krap. Maar des te langer hebben we plezier van de wandelwagen.
Gr Naatje74

Terug
Bovenaan