Welke kinderwagen hebben jullie? Is 'Joolz' wat?

Hallo dames!

Ik hoor eigenlijk niet thuis op dit forum, want mijn zoontje Rory is 25 juli 2008 geboren en nu dus bijna 9 maanden. Maar jullie hebben vast al wat meer ervaring met kinderwagens!
Ik heb namelijk nu de quinny buzz en Rory zit al een paar maanden in de buggy-zit zeg maar. Maar ik vind het zo jammer dat ie, als ie naar me toe zit, niet helemaal rechtop kan zitten, want dat vind ie eigenlijk wel het leukst. Hij  is nu steeds bezig z'n hoofd buitenboord te steken, hahaha. Hij wil nog niet echt graag van me af zitten zodat ie me niet ziet, maar dan kan  het zitje  wél rechtop :S. Dus nu zit ik te denken of ik niet liever de wagen nu nog op martkplaats kan zetten zodat ie nog wat oplevert en dan zelf een andere te kopen waarbij ie wel naar me toe en rechtop kan zitten. En ik zit te denken aan de Joolz, maar weet niet echt of die eigenlijk wel zo goed is?
Wat vinden jullie? M'n vriend vind het weer typisch zo'n vrouwen-ding, haha, maar vind ook dat ik het zelf moet weten omdat ik het vaakst met de wagen weg ben.
Of is het nu even lastig, maar is het straks als ie nog iets groter is toch niet meer nodig om  'em naar je toe te zetten? Ben benieuwd wat jullie vinden en hoe jullie jullie kinderwagens ervaren!!
Ik hoop dat jullie me een beetje op weg kunnen helpen met dit, toch wel, luxe-probleem ;)

Alvast bedankt!

Groetjes El

Ja, ik ga helemaal mee met je gevoel dat het leuker is om je kind aan te kijken. Maar Kian (mijn zoontje dus) die was het al gauw zat om achterstevoren te rijden hoor. Hij wilde lekker kijken waar hij naartoe ging. Dus dat omdraaien gebeurt hier nooit meer.
Wij hebben de mutsy-nogwat. Ik heb geen idee meer hoe die heet, maar je kan 'm omdraaien. Prima wagen. Maar ik denk niet dat ik een andere wagen had gekocht daarvoor hoor. Maar goed, als je het erg belangrijk vind moet je het zeker doen.
Succes!
Liefs Nelleke

Hey Nelleke! Bedankt voor je reactie. Zijn vanmiddag even wezen test-zitten en -rijden, maar die Joolz wordt het in elk geval niet (daar zat ie heel raar in) en die Mutsy heb ik niet gezien :( Maar wel de quinny (die ik dus nu heb) en die vond ik toch nog wel de mooiste en hopelijk dan ook maar de makkelijkste. En m'n vriend wil de quinny niet verkopen, ookal zouden we een andere kopen, dus dan wordt het er eentje voor erbij en dat vind ik toch echt te overdreven hoor, hahaha. Dus dan heb ik gewoon een beetje pech dat ik hem dan niet meer kan zien. En de verkoopster in de winkel zei ook al dat haar kindje het op een gegeven moment ook leuker vond om andersom te zitten, dus die tijd komt waarschijnlijk dan gauw genoeg. Geen nieuwe kinderwagen dus, maar dat is dan prima zo.

XXX El (oh, 'zegt Ruubster' je iets? Hihihi... Zo niet; laat maar, gewoon toeval)

HAHAHA, ja dat zegt mij wel wat!

Dit is wel erg toevallig. Had er helemaal niet bij nagedacht! Moest echt even hardop lachen nu ik dit lees. "Ruubster" staat er ook bij, je krijgt de groeten!

Hoe is het met jullie?
Doet Rory het goed? Ik spiek af en toe op je hyves om de laatste foto's te zien. Lekker ventje!

Lees je ook op dit forum mee met de leeftijdsgenootjes van Rory?

Groetjes!!
Nelleke

Hai hai, grappig he? Ik dacht: hé Kian, das leuk, zo heet het zoontje van Nelleke en Ruben ook. Verrek, het  Ã­s Nelleke, haha!

Ik kijk ook af en toe even op jou hyves als ik zie dat je er weer nieuwe foto's op hebt staan. Kian wordt alweer groot he?? Jee, het gaat echt snel!

Lees wel mee met de ladies die ook in de zomer van 2008 zijn bevallen. Ben alleen niet zo van het reageren, ik ben er een beetje laks in  Maar de tips en trucs zijn wel handig! En het is fijn om af en toe te kunnen denken; ik ben gelukkig niet de enige.

Maar het gaat hier verders goed hoor! Rory is alweer 9 maanden. Gaan over 3 maanden verhuizen naar Hoorn. Dan woon ik wat dichter bij m'n ouders en we hebben een heel fijn huis met tuin enzo. Dus ik heb er wel zin in! Hoe gaat het verder met jullie? Ook goed hoop ik?

XXX El

Ja hoor, het gaat erg goed met ons. We wonen lekker, ik heb net een nieuwe baan waar ik erg blij mee ben, en Kian gaat als een speer. Wat wil je nog meer? (wat kan ik goed rijmen zeg, al zeg ik het zelf)
Heel veel plezier in je nieuwe huis! Lekker net op tijd voor de zomer! Kunnen jullie lekker de tuin in!
Groetjes!!
Nelleke

Terug
Bovenaan