Welke kinderwagen?

<p>Hoi hoi </p><p>Ik ben op zoek naar een kinderwagen. Max budget is 400. Liefst eronder. Het moet een makkelijke inklapbare zijn die vrij klein kan worden en niet te zwaar is. Ik zag zelf de quinny zapp .. ik wil wel graag een nieuwe. Bij onze eerste hadden we een 2e hands en dat ding was echt niks.. dus nu aan het rondkijken voor een nieuwe.</p>

Ga eens naar de GreenTom website of zoek YouTube filmpjes. Ze hebben een hele mooie filosofie. Wij gaan waarschijnlijk hiervoor omdat dit écht een hele lichte, compacte en eenvoudige wagen is. Wij moeten trappen sjouwen en hebben weinig ruimte. Je kan beginnen met de babywieg en later de rest kopen of je koopt ‘m meteen 3-in-1. Hij is goedkoper dan de Mutsy, Jools, Bugaboo etc. 
Hij staat ook wel op marktplaats maar vaak alleen de buggy (de 3e stap). Het frame is hetzelfde, dus je hoeft dan alleen de reiswieg te kopen. Kun je ook online bestellen.
Wij hebben ‘m laatst in een winkel getest (qua in- en uitklappen en over losse stenen rijden) naast nog andere lichte wagens. De witte is heel opvallend, daar moet je van houden, maar je hebt ook grijs en zwart en allerlei kleuren voor de stoffen onderdelen. 
Succes met kiezen!

Wij hebben de cute moon van Babydump. Hele fijne, lichte wagen. Kan er zelfs de kruidvat mee door ;) en hij past met gemak in mijn hatchback. Er zijn regelmatig acties dat je er een autostoeltje groep 0 bij krijgt! 

http://link.marktplaats.nl/m1401662510?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios
weet niet of deze link ‘t doet. 

Terug
Bovenaan