welke kinderwagen???????

A

Anoniem

Guest
ik ben bijna 15 weken zwanger en ik ben me maar eens gaan verdiepen in de kinderwagens. wat is dat moeilijk ze tegenwoordig er is zoveel keus dat ik het niet meer weet. dit wordt mijn vijfde baby en de jongste is ruim vijf. bij de jongste twee kindren had ik een easy walker met een autostoeltje en daar was ik toen zeer tevreden mee.
volgens mij zijn de reiswiegjes nu zo klein en   al mijn kinderen waren meer dan acht pond.

welke wagen hebben/nemen jullie en waarom???

groeten van diana

hoi hoi,

moeilijk he om iets uit te zoeken....wij zijn  gewoon naar de prenatal gegaan en we hebben daar gekeken naar wat er was en wat we mooi vonden.
wij vonden eerst de bugaboo ook mooi, maar erg laag dus dat was jammer, daarna kwamen we uit op de quinny, puur omdat die er mooi uit ziet in eerst instantie.Daar heb je dan ook weer verschillende soorten van, we hebben er even achter gelopen en prijsvergelijking gedaan tussen de merken en de quinny speedy sx vinden wij het mooist, ook gelijk gekeken of die makkelijk inklapbaar was en in de kofferbak zou passen. er waren een paar weken daarna kortingsdagen en toen hebben we heb besteld. er kan ook heel makkelijk een maxi-cosi caabrio op bevestigd worden.

succes met je keuze, ik heb in die tijd ook eerst hier gevraagd of er mensen waren met goede/slechte ervaringen en iedereen was positief

liefs leetje 1981
22w3d

Hoi hoi,

Wij hebben een bugaboo cameleon. Rijd super!
Alleen als je erg lang bent niet echt handig!

Liefs mama.

Hoi
ook wij zijn er nog niet uit..
wel zijn wij eruit dat we de kinderwagen gaan halen bij een babystunter.
(hellendoorn)
omdat je daar veel goedkoper uitbent voor de zelfde wagen.
ff een klein tipje dus

succes!
lizz(30 week)

Ik zoek een nette tweedehandswagen van internet, ben nog niet zwanger..
Als het zover is wil ik graag een mutsaerts transformer, past ook makkelijk een maxicosi op en het is een combi wandelwagen, lijkt mij ideaal !!
Nu heb ik gehoord dat driewielwagens gevaarlijk zijn ivm kantelen ??

groetjes sabine

Hoi, wij zijn ook op zoek naar een goede betrouwbare combi-wagen.
Ik heb veel vergeleken op bijv. www.kieskeurig.nl.

Daarna voor mezelf op papier gezet welke punten  ik belangrijk vind:
3-wieler, makkelijk te besturen(zeer wendbaar), hij moet niet te zwaar of te groot zijn,
en omdat die kinderwagenbakken inderdaad vrij klein zijn tegenwoordig wil ik er graag 1 die een verstelbare wandelwagenstand heeft, zodat het kindje ook daarin comfortabel kan liggen. Ook vindt ik het belangrijk dat ik die wandelwagen om kan keren, dus dat het kindje naar mij kan kijken, maar ook de andere kant op.
Verder vind ik het belangrijk dat ie makkelijk in-en uit te klappen is, en dat wisselen tussen de 3 verschillende "bakken" (maxi-cosi, reiswieg en wandelwagen) soepel en makkelijk gaat.

Nogal een lijst dus.....
Nou dat vonden de verkopers bij de 2 babyzaken waar ik geweest ben ook...haha.
Ze kwamen beide uit bij de quinny-buzz, verder waren er (bijna) geen wagens die aan mijn eisen voldoen...

Ben wel benieuwd of er hier mensen zijn met ervaring met deze wagen... Heb 'm nog niet gekocht, stoorde me toch een beetje aan het feit dat het voorste (dubbele) wiel geen luchtband is... pfffff, moeilijk hoor.

Lizzel, babystunter bestaat niet meer geloof ik. In Hellendoorn zit wel babydump, in hetzelfde pand als vroeger de babystunter zat.

haha, daar kwam ik ook achter dat het in Hellendoorn geen babystunter meer is. Ik had van de verloskundige een paar infoboeken gekregen en daar zat een bon in voor een gratis kadodoos van babystunter. Lever ik die in in Hellendoorn, zegt dat meisje: wij zijn tegenwoordig babydump hoor! Bleek dat boek van de verloskundige 2 jaar oud te zijn!! Ging ik even af!! Maar toen kreeg ik de kadodoos van babydump, vond ik wel erg lief van dat meisje.

Liefs Annemarie

Terug
Bovenaan