welke kinderwagen?

hoi,
welke kinderwagen nemen/hebben jullie? en waarom?

Mijn zus heeft een X-adventure quick silver en die rijdt heerlijk, dus ik denk dat ik daar om ga, heeft iemand anders misschien ervaring met deze wagen?

De Urban jungle rijdt ook fantastisch weet ik maar die vind ik nogal prijzig... en op 2ehands staan die bijna niet (hier in de buurt)

Hey hey,

ik heb zelf een Quinny weet ik veel wat.. Dat ding heb ik toen gekregen toen chelsey er al niet meer in wilde liggen, dus eigenlijk nog nieuw, enige vervelende is dat het geen zwenkwielen heeft dus dat wordt dadelijk weer vechten, vindt zwenkwielen ideaal, maar om nou een nieuwe kinderwagen te halen enkelt voor de zwenkwielen vind ik een beetje zonde van het geld..

Dus waar je ook voor kiest, mijn voorkeur gaat altijd uit naar zwenkwielen, gewoon omdat je daar alle kanten mee op kan

Groetjes Claudia

welke wel kan ik je niet zeggen, welke niet wel.... wij hebben de Quinny Speedi SX. De bak is lekker, maar redelijk klein. Nou was onze eerste erg klein, dus die heeft er tot 6 maanden goed in gelegen, maar de buggy bevalt ons helemaal niet. Hij kan niet echt plat of rechtop en het stuk tussen de rugleuning en de gordel tussen de beentjes is erg groot, waardoor ze met een holle rug ligt. We gebruiken 'm dus niet. Ik bewaar 'm voor nummer twee voor de bak, maar zodra die daaruit is gaat 'ie op Marktplaats. We hebben nu een topmark tweelingwagen gekocht. Spannend !

Hoi,

Bij mijn eerste had ik een Speedy, helaas niet geschikt voor mijn dochter, de rug kon niet helemaal recht op waardoor ze er neit fijn in zat en er al snel uit wilde. Het nieuwe model schijnt wel iets beter te zijn.

Voor deze baby wordt het een Maxi Cosi Mura 4, we hebben hem getest met Tess erin, dus met gewicht en de 4 rijdt lekkerder dan de 3, dus de 4. Ze zit heerlijk rechtop en het stuurtje vond ze ook geweldig. Over een tijdje gaan we hem halen, heb er nu al zin in :)

Liefs Nanda

Terug
Bovenaan