Welke kinderwagen??

Heej,
zijn jullie al aan het denken over een kinderwagen? of hebben jullie er al één? of wat is je voorkeur?
Mij lijkt de bugaboo cameleon erg praktisch, en heb een voorkeur voor 4 wielen.
Ben erg benieuwd naar jullie reacties!
Liefs

Wij hebben gekozen voor de Maxi Cosi Mura 4. Heeft ook 4 wielen (sowieso stabieler dan 3 wielen vind ik) en kan lekker het bos mee in. Ik kan ook totaal niet overweg met het in- en uitklappen van de Bugaboo en de Mura 4 is echt ontzettend makkelijk. Voordeel is ook dat de reiswieg niet zo laag hangt als bij de Bugaboo. Ik vind het zelf niet prettig als de kleine zo laag ligt en later zit dat ie alle uitlaatgassen te pakken heeft of er honden makkelijk in de wieg kunnen duiken... Maar goed, dat is voor ieder natuurlijk een persoonlijk besluit.

als je zelf niet al te lang bent is de bugaboo cameleon wel handig, de kinderwagen bak van een aantal wagens staan vrij hoog, als je zelf niet al te groot bent is dat niet fijn...

Wij hadden een Quinny Buzz 3 (geerfd van familie, prima wagen) nu hebben we een Phil & Teds Explorer gekocht.
http://philandteds.com/products/push/explorer#_accessorise

er zit tussen de twee maar 22 maanden, vandaar

De bugaboo is prachtig :) en schijnen heerlijk te lopen...voor ons is hij helaas veels te laag...en we hebben al een wagen een duowagen...die gaan we nog een tijdje gebruiken, aangezien me dochtertje net 2 jr is...dus die wil zo nu en dan nog wel zitten.

Wij hebben de Mutsy Transporter gekozen. Hij rijdt erg lekker en hebben de wagen zowel met hobbels uitgetest als op de straat.

Wij zijn allebei ook niet zo heel erg groot en de handvaten en steun zijn heel goed op hoogte te verstellen. Tevens kregen we meteen de buggyzit erbij en nog een aantal accesssoires.

Wat ook een pluspunt was dat de wagen heel simper in te klappen is en zelfs in de kleine auto's prima in de achterbak past :)

Wij waren eigenlijk in 1x verkocht.

Succes met je beslissing!!!

Wij hebben de Quinny Buzz ( uit 2006 ). Maar eigenlijk ben ik er niet heel tevreden meer over. Na twee kindjes is ie een beetje gaan wiebelen en stuurt daardoor niet zo lekker meer. Hij klapt wel lekker op. Ik denk alleen niet dat we een nieuwe gaan kopen, zonde van het geld vind ik.

Terug
Bovenaan