welke kindjes hebben al een bed? of wanneer leg je ze er in

ik heb een vraag vanaf welke leeftijd leggen jullie je kindje in een peuter of gewoon bed?
kopen jullie eerst een peuter bedje of meteen een voor volwassenen zeg maar?
graag advies.
groeten petra

Hai Petra,

Ik zelf kan niet wachten tot ik Jente in een nieuw bed en nieuwe kamer kan leggen maar ik denk dat het voor Jente nog niet zo hoeft.
Hij slaapt nog prima in zijn ledikant en klimt er ook niet uit (lukt niet met slaapzak). Ik kan me voorstellen dat ik nog eerst zijn kamer wat zal veranderen, een stoere jongens kamer maar nog wel met zijn ledikant. Al kan ik echt niet wachten om ook een mooi bed voor hem aan te schaffen.

Groetjes Fennie en Jente

toevallig heb ik vandaag op een tussen bed op marktplats gereageerd en we gaan van de week kijken
als het dus wat is gaat elise over naar dat bedje

tis niet voor elise zelf want die ligt nog prima in dat ledikant maar het niet meer in en uit bed te hoeven sjouwen en haar nog ff lekker kunnen knuffelen hebben er toe gebracht dat ik een ander bedje wil

saskia

hay,

yara ligt sinds ze 16 maanden is in een juniorbedje.. dit omdat ze redelijk zwaar is en ik echt last van mn rug kreeg.. ook sliep ze erg onrustig in haar ledikant.

ze ligt er nu 3 maanden in en ze slaapt beter dan ooit! (als het maar niet overdag is)  wel heeft ze nog een slaapzak aan maar dat is meer gewoonte eigenlijk, ze klimt er eigenlijk ook nooit uit..van de week 1x maar toen lag ze me blijkbaar al een tijdje te roepen en ik reageerde niet dus toen kwam ze me ophalen! haha..
nee vanuit hier niets anders dan positieve verhalen over het 'grote' bed!

groetjes josé

Vanwege een op komst zijnde baby ligt Rêve sinds afgelopen vrijdag in een groot bed, nu dus psies een week. En het gaat helemaal super. Wij hebben gekozen voor een groot bed ipv een kinderbed, omdat we dat sneu-geld vonden.

De eerste nacht vond ze een beetje eng, daarna werd elke nacht beter en nu gaat het gewoon super. Ze is weer erg vroeg wakker, maar ja dat was ze in d'r ledikant ook wel regelmatig...

liefs

Hoi,

Tess ligt sinds 2 weken in een peuterbedje, die heb ik gelukkig kunnen lenen. In haar ledikantje lag ze vaak te bonken en was al weken 's nachts wakker. Dat is nu minder, ze slaapt dieper en rustiger, als ik nu binnen kom reageerd ze 9 van de 10 keer niet, in het ledikantje was ze altijd wakker.

Hier dus eerst een peuterbedje omdat ik hem kon lenen en mijn zusje terug is en voorlopig niet weg gaat, anders had ze haar grote bed gekregen. Zal nog wel gebeuren als die vrij komt en Tess er aan toe is.

Doen waar jij en je kindje zich goed bij voelen, een echte richtlijn is er niet geloof ik.

Groetjes Nanda

Renske ligt voorlopig nog goed in het ledikantje en dat laat ik voorlopig ook zo, ze hoeft ook nog niet in een ander bed en ze slaapt er nog heerlijk in, 's nachts lekker door en 's middags nog 2,5 uur

Heb wel al een peuterbed op zolder staan, is van Anne geweest, hadden we van mijn oom en tante gekregen dus die krijgt Renske te zijner tijd

Terug
Bovenaan