Welke kleertjes aan in wandelwagen?

Hoi, ben even benieuwd hoe jullie je kindje kleden in de wandelwagen.
Wel/geen mutsje op? Extra dekentje? Kruikje?
Mijn dochtertje is 10 weken en ben helaas nog niet veel met haar naar buiten geweest ivm keizersnee en het slechte weer. Wil nu echt veel gaan wandelen!
Hoor graag wat jullie doen!
groetjes
 
Hoi,

Een kruik is zeker niet nodig. Veel te warm en gevaarlijk, ivm rollen en lekken als je rijdt. Een mutsje zou ik bij 10 weken met dit weer nog wel doen. Mijn dochter had ook erg weinig haar.
Verder haar gewone kleding, een jasje erover en een dekentje.
Af en toe voelen of je kindje het niet te warm of te koud heeft. Dan merk je snel genoeg wat fijn is voor jouw kindje.

Groetjes
 
het cb vertelde me van de week dat ik onze dochter met aankleden zoals ik mezelf aankleed en dan een laag meer.
Dus gewone kleertjes en dan haar jasje en mutsje en sjaaltje en dan de deken van de wandelwagen erover.
alleen vertelde ze me wel als ik ergens naar binnen ga, winkel, supermarkt dat ik dan even het dekentje moet openslaan omdat die winkels warm zijn.

Dus geen extra deken en geen kruik.


Veel plezier buiten met je kleine
 
Zelfs als het echt winter is met temperaturen onder nul: nooit een kruikje in de wagen gebruiken!
Ons zoontje was 8 weken, wij waren in Oostenrijk op wintersport en gingen lekker met hem naar buiten in de vrieskou van -8 mét kruikje. Een vriendin van ons, die kinderarts is op het CB, zei direct: ''gauw het kruikje eruit halen, veelst te warm'. En inderdaad het arme kind zweette zich een ongeluk....
 
Wat wel mag als je wandelwagen heel koud is: een warme kruik erin leggen om hem op te warmen. Je haalt hem er dan uit als je je kindje erin legt, maar dan is het bedje tenminste niet zo koud! Anders kunnen ze toch snel afkoelen.

Veel wandelplezier (wij vinden het heerlijk! Esthers ogen stralen tegenwoordig al als ze haar jas aankrijgt, want ze weet, dan gaan we wandelen!!!)!

Eveline
 
hoi,

Weet je wat ik niet begrijp? Dat jullie uberhaupt naar buiten gaan om te wandelen! Ik popel al weken om eens flink de benen te strekken maar het is elke keer KUT (sorry) weer! Kou vind ik niet erg maar om nu in de regen te gaan lopen!!
Al weken regent het als ik naar buiten wil.
Als mijn dochter slaapt is het droog, als ze een veoding heeft gehad en ik met haar naar buietnwil.....regen...grrrrr
ik heb er vreselijk de balen van.
Ik heb zo'n dure draagzak van Baby bjorn gekocht en nog bijna niet   gebruikt vanwege het slechte weer. Volgende keer wil ik een zomerbaby!!
groeten Elke
 
Hoi Asja,

Ik heb een hele oude wandelwagen met een stoffen buitenbekleding (heb er zelf nog in gelegen) en ga dus ook niet door de regen. Maar het is hier wel buiig, maar het grootste deel van de tijd gewoon droog! Dus misschien verhuizen dan?

Vandaag heb je in ieder geval mazzel volgens mij! Althans, hier is het teletubby-weer met zo'n strakblauwe lucht!

Groetjes,

Eveline
 
Terug
Bovenaan