welke klussen moeten jullie nog doen voor het zover is?

Ik bedacht me net dat het wel handig is om even te inventariseren wat ik de komende periode allemaal nog wil gaan doen.. (of het er nog van komt? ben zooo lui?)
Hebben jullie ook zo'n lijstje?

Hier moet nog:

Dressoir met papieren uitruimen en opruimen
Kledingkast opruimen
Kasten in eetkamer opruimen
Babykamer schoonmaken
kast babykamer inrichten
vloer schuren en lakken (mannenklus toch?!)
hal helemaal schoonmaken en ander kleurtje geven
Koelkast schoonmaken
vriezer ontdooien
keukenkastjes schoonmaken en opruimen

En ik kan nog wel even doorgaan maar laat het eerst hierbij om mezelf niet teveel te ontmoedigen

Zo'n lijstje, nou ja, ik kan het beter een lijst noemen, heb/had ik ook. Manlief heeft hem op het keukenkastje op ooghoogte opgehangen en ik moet zeggen dat bijna alles wat er op stond, gedaan is. Alleen de auto moet nog gewassen worden en aan de binnenkant ook even goed uitgezogen worden. Voor de rest zijn eigenlijk alle grote klussen gedaan, maar ja, ik kon het toch niet laten om net nog maar even de badkamer een grote beurt te geven. En als ik dan naar beneden loop, zie ik dat de ruitjes van de deuren ook nog gezeemd moeten worden en zo kan ik nog wel even doorgaan. Afentoe moet ik mezelf echt in bedwang houden.....

Oei... komt ie (hou wel even rekening dat wij nog maar pas verhuisd zijn en er problemen waren met de zoldertrap hierdoor konden we 8 weken lang niet op zolder komen omdat de gasveren maar niet binnen kwamen en de trap hangt net 3 dagen!)

gereedschap sorteren en opruimen
werkbank en gereedschap uit babykamer
schommelstoel naar babykamer
gang uitruimen dozen naar zolder (ook die uit de huiskamer)
vouwdeur plaatsen in de gang
plinten in de huiskamer zetten
houtwerk uitzoeken wat mag er wel wat is er nog nodig...
ladekast in elkaar zetten
secretaire naar de andere kant van de kamer
box beitsen en neerzetten
laatste lik verf over deurposten babykamer en gang
tv kast beitsen en in elkaar zetten (en dan slaapkamer opruimen)
lampen ophangen
voorkant inloopkast afmaken
wieg in elkaar zetten
bed op klossen :D
deur in studeerkamer
en daar moet nog geschilderd maar dat is lekker voor na de bevalling!!!

Eigenlijk is alles wat met de baby te maken heeft wel klaar maar dit zijn klussen die ik gewoon af wil hebben voor er kraamvisite komt.. en precies nu precies nu!!  heeft mijn man het zo ontzettend druk op zijn werk dat hij elke avond laat thuis is en dan nog even door moet werken!! Dus de helft of meer zal wel blijven liggen

Zeeeeer frustrerend! (ik kan de meeste dingen gewoon niet omdat ik bijv. die trap echt niet opga ik kan geen inloopkast afmaken etc. grommmm)

Zo mijn "lijstje" is klaar :p oh en de auto moet ook nog schoongemaakt van binnen en mijn man moet afleren in de auto te roken :D en dat valt niet mee!! hahaha!

Macka

Kijkt wanhopig naar een berg strijkgoed die er helemaal klaar voor ligt om gestreken te worden.. (krijg je van uitstellen!)

Ook mijn vluchtkoffertje moet ik nog inpakken, maar das zo gedaan.

Maar de schuur ziet er ook nog uit alsof er een bom in is ontploft! Dus dát moet nog gedaan worden!

Verder heb ik net afgelopen dagen als een malloot door het huis gevlogen en is alles nu af en opgeruimt. Op het gewoon poetsen (bijhouden bedoel ik dan) na is er dus niks meer wat er écht gedaan moet worden. Ben dan ook echt moe,.. Ogen branden in mn kop!

Dus ik probeer langzaam te gaan relaxe hihihi..

Lastig hoor als je een bezige bij bent!

Esmé mv Kay en ???

(35.5 wk zwanger)

Tsja,het zijn bij mij eigenlijk twee lijstjes, een met wat nog moet gebeuren en een met wat ik daarnaast ook nog zou willen doen.
Wat er moet gebeuren:
- de babykamer poetsen
- de babywasjes draaien
- klossen en ondersteek halen
- bed op klossen zetten
- koffertje klaarzetten
Wat ik nog meer wil doen:
- hele huis poetsen (wil eigenlijk alles nog even nalopen, hoezo nesteldrang, haha)
-  strijken (ligt altijd wel wat)
- zolder opruimen (is net onze nieuwe studeerkamer geworden, het is dus nog wat rommelig en de administratie moet nog "even" opgeschoond worden)
- poppenbedje maken (moet nog een bodempje in, een matrasje en poppenbeddengoed, zodat zoonlief over zijn popje kan "moederen" als de baby er straks is)
- trap schilderen (vanwege de verfdampen moet ik dat eigenlijk aan manlief overlaten)

Jeetje, als ik het zo opschrijf beginnen mijn handen te jeuken om te beginnen, haha.
Groetjes Laura

Klussen die ik nog moet doen voor de bevalling:

HELEMAAL NIKS!!!!!!!
Kamertje is klaar, kleertjes allemaal netjes gewassen en gestreken, flesjes en speentjes zijn vast uitgekookt, waterdichte molton ligt op het bed, ondersteek hebben we vast in huis, klossen hadden we al...
Oke, het bed moet nog op klossen maar daar wachten we zo lang mogelijk mee want door de BI valt het niet mee om in zo'n idioot hoog bed te stappen.
Dus ik hoef niks meer te doen voor de bevalling!

Klussen die ik nog WIL doen:

pfff, zoveel plek heb ik hier niet
Nee. ff serieus: ik wil nog van alles schoon en uitgezocht en opgeruimd hebben, ik kan nog 1000 dingen bedenken. Maar dat gaat er door de BI toch niet meer van komen dus daar heb ik me maar bij neergelegd.

Terug
Bovenaan