welke kolf is fijn?

ik heb de isis handkolf van avent maar ik weet nou niet of ik hem zo fijn vind. naderhand zien mijn tepels eruit als frambozen en de eerst volgende voeding doet best zeer.
hebben jullie betere ervaringen?

Ik ben het helemaal eens met Peetje, de Swing is echt goed!
De Medela mini electric heb ik bij mijn oudste dochter gebruikt, maar die vond ik niet zo geweldig. Wat een lawaai maakte dat ding.

ik had bij de eerst de medela mini electric maar dat geluid pfffffffff voelde me ec ht een koe

en nu heb ik een avent electriche en echt super met tas en alles erbij
bij de prenatal is ie nu volgens mij 120 euro!!

Een elektrische kolf is over het algemeen wat 'liever' voor je tepels dan een handkolf. Ik heb een Ameda dubbel elektrisch, gaat als een trein.

De medela swing is ook prima, is zeker ook veel zachter voor je tepels dan een handkolf.

Marre een handkolf heb je zelf in de hand, misschien ben je een beetje te enthousiast. Als je tsr er is dan kan je toch heel voorzichtig knijpen en dan loopt die melk wel?

Ik had de mini electric van medela. Werkte op zich wel, maar idd dat geluid. Nu heb ik sinds kort de Ameda Lactaline personal, dubbele elektrische (besteld via vosmedisch.nl voor 165 euro incl verzendkosten (plus tas, en 3 koelelementen) en ik kan ineens veel meer afkolven, had ik eerst met moeite na 15 minuten 80 ml van 1 borst, nu heb ik in nog geen 10 minuten van 1 borst ('sochtends tijdens de eerste voeding) 150 ml! Plus het maakt idd een stuk minder herrie. Een echte aanrader dus. Plus je kan dus ook 2 borsten ineens afkolven wat ideaal is als ik volgende week weer aan het werk ga!

Groetjes Linda

Terug
Bovenaan