welke Kolfaparaat is het beste?

<p>Hallo dames.</p><p>Ben gisteren bevallen van een lief klein dochtertje ♡Rajana♡. Ze is wel te vroeg geboren met 35 weken. Het ging echt heel snel. Gelukkig een goede bevalling. Nu lig ik nog in het ziekenhuis. rajana ligt nou in de nicu en het gaat gelukkig goed met haar. </p><p>Mijn vraag is. ik ben op zoek naar een kolf aparaat. Wil ook niet te duur kopen. Ik weet niet of jullie ook via amazon bestellen. Ik heb wel een kolfaparaat gezien misschien hebben jullie die ook. Het heet Innobeta. Het is niet zo duur.  Als je die hebt. zijn ze wel goed en ben je tevreden mee?. Ken je ze niet en weten jullie een beter kolf aparaat die niet zo prijzig is. Let me know?. </p>

Allereerst gefeliciteerd!
Voor nu zou ik de medela symphonie huren tot je productie goed op gang is.

Zelf beb ik bevallen van een prematuur met 30+1 nu ruim een jaar geleden. Op advies van een lactatiekundige heb ik de horigen grace gekocht, daarop past ook de kolfset van medela en was toen 100 euro. Dit heb ik via de verzekering vergoed gekregen. Deze werd geadviseerd omdat het een krachtige kilf moest zijn omdat een prematuur niet, of niet volledig uit de borst drinkt. Uiteindelijk heb ik hier een jaar probleemloos mee kunnen kolven.

Allereerst gefeliciteerd!
Voor nu zou ik de medela symphonie huren tot je productie goed op gang is.

Zelf beb ik bevallen van een prematuur met 30+1 nu ruim een jaar geleden. Op advies van een lactatiekundige heb ik de horigen grace gekocht, daarop past ook de kolfset van medela en was toen 100 euro. Dit heb ik via de verzekering vergoed gekregen. Deze werd geadviseerd omdat het een krachtige kilf moest zijn omdat een prematuur niet, of niet volledig uit de borst drinkt. Uiteindelijk heb ik hier een jaar probleemloos mee kunnen kolven.

Ten eerste van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! Wat goed is ligt helemaal aan je wensen. Moet je fulltime gaan kolven omdat je dochter nog niet live bij je kan drinken? In dat geval wil je waarschijnlijk voor een dubbele elektrische kolf gaan. Je zult namelijk veel tijd aan het kolven zijn. Innobeta zegt mij eerlijk gezegd niks. Ik heb zelf een horigen chicture. Hele fijne kolf maar niet goedkoop. Wel goedkoper dan de kolven van medela. Zoek eventueel naar reviews voor innobeta. Goedkoop is soms ook duurkoop en een nieuwe kolf kopen omdat er een kapot gaat lijkt me niet handig. Ik weet niet hoe je verzekerd bent maar vanuit de aanvullende verzekering krijg je vaak een bedrag vergoed. Veel succes met je keuze!

Ik wil alleen maar zeggen: een dubbele elekteische is t geld echt waard als je regelmatig gaat kolven. Ik had de medela freestyle, sterk en snel... dus doet even goed onderzoek! 

Waar ben je verzekerd? Sommige verzekeringen geven korting bij bepaalde merk. Ik heb via de verzekering de Philips dubbele kolf gekocht en die bevalt prima.

Ik zou voorlopig de medela symphony huren. Dit is een krachtige kolf bedoeld om je productie op gang te brengen. Daarna kun je eens rustig kijken welke kolf je wilt,, afhankelijk van hoe lang en hoe vaak je gaat kolven.

Ziekenhuis kolf gebruiken idd. Oo borstvoedingsforum of la leche league op Facebook vind je veel info 

Terug
Bovenaan