Welke kraamverzorging hebben jullie

Ik heb de kraamvogel die is landelijk actief.

Erg fijn tot nu toe ook wat betreft met het uitleggen van bepaalde dingen die er in eerste instantie niet toe doen!

Ook ik heb de Kraamvogel. En ook ik ben nu al erg tevreden over de info en begeleiding. Dit is onze eerste en vondt het fijn dat ze ook even de baby-kamer ging kijken na de intake, zo nog even extra advies gekregen en tips! Het klikte meteen tussen mijn tussenpersoon en mij en hoop dat ook te hebben met de kraamverzorg(st)er.

Ik heb DAT

is me bij Sidney goed bevallen...

We hadden eerst een vrouw waar we helemaal ontevreden over waren en die zelfde dag nog gebeld en de volgende dag kregen we gelijk een andere kraamhulp.

Ik heb ook de kraamvogel! Erg leuk intake gesprek gehad, ze gaf me zelf nog een tip om me stiefzoontje er op voor te bereiden want die vind het helemaal geweldig dat hij een brusje krijgt maar vraagt steeds van hoelaat komt de baby! Nou leg dat maar eens uit hahahah

Ik heb ook DAT.
Heb alleen nog niet gehoord wanneer intake of dergelijke. Dus kan nog niet echt zeggen of ik tevrede ben!

@ Vonneke79: wat was de tip? Heb een neefje die erg meeleeft en verwacht die vraag ook binnenkort. Of zeggen we gewoon: de baby stuurt nog even een smsje als hij onderweg is. Neefje wilde al speelgoed geven, maar omdat ik had gezegd dat alles via mijn mond moest om bij de baby te komen (hadden het toen over eten), moest ik dus het speelgoed opeten.....

Terug
Bovenaan