Welke Kruidvat test was nou zo gevoelig?

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,
Ik had hier een keer gelezen dat de Kruidvat test zo gevoelig is, nu was ik er vandaag maar ze hebben er twee: een wit doosje van 4.95 en een rood/blauw doosje van 6.95.
Ik had vanmorgen een heel licht streepje op een test die ik op Ebay had gekocht, maar zou toch graag een dikker streepje willen zien :)
Dus voor welke Kruidvat test moet ik dan gaan?
Alvast bedankt!
Marijke

Ik weet het niet zeker (heb zelf nog nooit een positieve test gehad), maar uit alle verhalen her en der dacht ik dat het het witte doosje met de 2 testen was. Het is geen test die je in je straal kan houden (sorry voor de details), maar die je met een (bijgeleverd) pipetje doet.

Succes en hopelijk dadelijk dikke streep!

Groetjes, Esk

Hoi,
Ik heb eigenlijk geen antwoord op je vraag. Maar je bent wel zwanger!!!!!!!!!!!!!
gefeliciteerd! Wat leuk.
groetjes,
Antoinette

Hoi!!

Teneerste van harte gefeliciteerd want een streep is een streep, dus je bent zwanger.
Voor het antwoord op je vraag, die goedkope van twee voor 4,95 met zo'n pipetje zijn het gevoeligste!
Geniet er lekker van!

Groetjes Mariska

Hoi,
Bedankt allemaal, ik laat er een paar dagen overheen gaan en dan ga ik het met zo'n Kruidvat testje proberen!
Ik heb in december 2007 een miskraam gehad met 9 weken en in juni 2007 een zwangerschap moeten afbreken met 14 weken wegens ernstige afwijkingen dus ik ben nu echt toe aan een beetje goed nieuws! Gelukkig heb ik al twee meiden van 4 en 2 maar we willen heel graag nog een kindje!
liefs
Marijke

Terug
Bovenaan