welke laptop kopen????

Hoi, ik ben op zoek naar een nieuwe laptop maar kan niet beslissen welke het moet worden. Onze computer is een Acer, nooit problemen mee gehad maar Acer staat niet zo goed bekend. Had in eerste instantie een Acer 5734Z in mijn hoofd maar begin nu dus te twijfelen. Nu denk ik aan een Samsung R530 ja0a.
ik moet ermee kunnen internetten en foto's en video's op kunnen zetten en ik wil een 15,6" scherm. Wil er tussen de 500 en 600 euro voor uitgeven.
Welke laptop hebben jullie en welke ervaring hebben jullie ermee??
Wie heeft er tips voor mij als leek;)
Alvast bedankt,
Groetjes Tamara

ik heb een toshiba en bevalt me uitstekend.
nu moet ik wel zeggen dat ik hem bij een 2e hands winkel heb gekocht (met 3 maanden garantie) omdat die dingen gewoon ontzettend duur zijn.ik heb er 220 euro voor betaald.
er staat windows vista op. de comp is heel snel, heel goede kwaliteit en ben zeer tevreden.

wat je wel moet weten is:

op alle laptopts (dus ook die je gewoon in de winkel koopt) zit maar een half jaar garantie op de acuu!!!! op andere dingen die kapot kunnen gaan krijg je een jaar of soms zelfs 2 jaar maar op accus maar een half jaar omdat die gewoon heel snel kapot kunnen gaan.

succes met je aankoop!

liefs, do

Weet er ook niet al te veel van, maar ik check meestal www.kieskeurig.nl of de site van de consumentenbond. Misschien iets voor jou? Succes met afwegen!!

wij hebben ook een acer, en hij bevalt goed.
Wat hier wel snel kapot is gegaan is het snoertje van laptop naar stopcontact dat vond ik een minpunt maar weet niet hoe dat bij andere laptops is.

Succes met zoeken en zou idd even langs kieskeurig.nl o.i.d. gaan.

Liefs Marina

Ik heb een HP laptop, doet het goed, accu wordt wel snel minder. Ik heb een brightview, dat betekent dat het scherm erg glimt. Is handig voor als je je mascara wilt bijwerken tijdens het opstarten maar verder is het helemaal niks, een brightview scherm! Als er licht achter je is (raam, lamp, of je zit buiten) zie je er bijna niks op en dat is niet handig! Neem dus geen brightview. Succes met zoeken verder.

Bedankt voor de reacties, ik heb al wel op kieskeurig gekeken maar het zegt mij niet zoveel allemaal. alle merken hebben wel een laptop die in de buurt komt van wat ik wil maar ben meer benieuwd naar persoonlijke ervaringen......

We hebben hierboven dus al een Acer, Toshiba en een HP die goed bevallen. Zijn er nog mensen hier met een Compaq, Samsung of een Asus????

Groetjes,

Hoi,

Ik zit nu achter een asus 23-37 cm beeldscherm, weet niet hoeveel inch ofzoiets! (denk 17, er staat nl 17´´ )
Dit is echt een geweldig ding, heb hem nu 1.5jr
Ik geloof dat hij rond de 700euro kosten, maar heb hem kado van mijn gekregen dus weet het niet precies,,haha
Snoer en accu is trouwens hier geen probleem,,even afkloppen nu ik dat schrijf!
Gr MJ

Terug
Bovenaan