welke leeftijd hebben de novembermama's???

Daar ben ik benieuwd naar, hoe oud zijn jullie en hoeveelste kindje is dit????

ikzelf ben 29 jaar, officieel is dit ons eerste kindje, maar vorig jaar januari zijn wij ons kindje verloren na 18 weken zwangerschap. dus voor mijn gevoel de 2e

ben erg benieuwd naar jullie reacties

Liefs Sylvia

Ik ben 33 jaar en zwanger van ons 2e kindje. Ik ben pas 4 à 5 weken zwanger (moeilijk te zeggen door onregelmatige cyclus) en blij als het eerste trimester om is. Nu voel ik nog niet veel en is het allemaal nogal onwerkelijk. Gefeliciteerd allemaal!!

ik ben 30 jaar en dit is mijn tweede zwangerschap.
We hebben al een zoontje van bijna 3 jaar oud.
Ik ben nu ongeveer 6 weken zwanger en ben best ongerust, heel anders dan bij de eerste zwangerschap....

groetjes mamajb

Ik ben 28 en verwacht mijn derde kindje. Ik heb twee zoons van 4 en 5 jaar oud. Mijn allereerste zwangerschap eindigde al na 8 weken.
Dit is dus mijn vierde zwangerschap.
jaja.. ik was er vroeg bij

Hoi novembermama's!
Ik ben 27 en 5 weken en 5 dagen zwanger van ons eerste kindje. Dit is mijn 4e zwangerschap, 1e en 2e zijn bij mij uitgelopen in missed abortion en 3e keer heb ik een vroege miskraam gehad, bij 4,5 week.
Groetjes!

Hallo novembermama's,

Gefeliciteerd allemaal! Mama hierboven: veel succes! Lijkt me erg zwaar als het mis gaat, zeker als het vaker is gebeurt.  

Ik ben gister 30 geworden en ongeveer 6 weken zwanger van de tweede. Onze eerste wordt 3 als nummer 2 geboren wordt. Ze zijn op dezelfde datum uitgerekend... Maar hij was 2 weken over tijd, dat hoop ik nu toch niet!

Groetjes

Terug
Bovenaan