Hoi,
Ik heb dus ook twee meegroeibeha's gekocht zonder beugel, maar ik vind 't bij nader inzien helemaal niets! Ik heb nogal een grote maat (80F/75G afhankelijk van 't merk) en die beha's zonder beugel zitten voor geen meter bij mij; het geeft gewoon niet genoeg steun onder de borst. En omdat die beha's zo'n rare vorm hebben (bij mij groeit 't dus nog wel recht naar voren...) heb ik 's avonds als ik m'n beha uitdoe een soort vierkante borsten - dat kan toch ook niet de bedoeling zijn??
Intussen ben ik alweer uit m'n eerste twee meegroeibeha's gegroeid, dus ik kan zonder schuldgevoel op zoek naar een meegroeibeha met beugel....
Volgens de ene lingerieverkoopster is een beugel niet goed, en volgens de andere kan het inderdaad geen kwaad, zolang je er maar voor zorgt dat je de juiste maat draagt. Het gros van de vrouwen draagt een te kleine cupmaat, en een te grote omvang, en dan gaat die beugel inderdaad in je borst prikken. Als je behabandje aan de achterkant omhoog schuift tijdens het dragen, is de omvang te groot (en vaak de cup te klein).
Ik heb me de vorige keer bij een andere lingeriezaak dus zo'n beha zonder beugels laten aanpraten, maar daar trap ik dus mooi niet meer in. Binnenkort ga ik weer naar m'n favoriete winkel - zo'n superdegelijke, voor grote maten - waar ik beha's kan krijgen die me echt steun geven (met beugel dus).
Succes ermee allemaal!
~Hilde