Welke luier 'snachts bij 1 jarige

Hi Moeders
onze zoon is nu  1 jaar en krijgt voor het slapen gaan altijd nog een flesje, 100cc melk en zo'n 50 cc water, totaal 150cc. Vaak gaat dit helemaal op.
Hij draagt een pamper nummer 4 maar heeft toch regelmatig door de luier geplast en is dus 's ochtends nat.
Wie heeft hier een andere luier? Een betere die meer kan hebben?
Misschien al overstappen naar de 5, maar die is wellicht te ruim. Onze zoon weegt zo'n 11 kilo.
 
Hoi Debby,



Wij hebben ook een periode gehad dat luier nr.4 voor 's nachts te klein
was en nr 5 te groot. Dit was idd toen hij zo'n 11 kilo woog. Hij weegt
nu 13,5 kilo en is ook 12 1/2 maand oud. Wij gebruiken zelf de luiers
van het kruidvat. Deze bevallen goed. Nu met nr.5 is hij 's ochtends
weer regelmatig nat terwijl hij na de yoghurt van 18.00 uur niks meer
krijgt.



Ik heb zelf ook het idee dat hij 's nachts veel meer plast dan overdag!
Overdag heeft hij amper echt natte luiers, alleen heel veel poepluiers.
Heb jij dat ook?



Groetjes Tamara

 
Hoi dames,

Onze zoon Bas (13mnd2wkn) heeft dag en nacht Kruidvat nr 4+ (maxi). Deze luiers zitten tussen nummer 4 - 5 in. Bas weegt ca 11.5 kg.
Ik heb trouwens ook het idee dat hij 's nachts meer plast dan overdag.

Groetjes
Annelies
 
Mijn zoontje is bijna 17 maanden en wij gebruiken voor hem voor 's nachts die van Pampers en overdag de luiers van Lidl. Kruidvat luiers hebben we ook geprobeerd voor 's nachts, maar dat is hier geen succes! Dan wordt mijn zoontje heel vroeg in de ochtend al wakker omdat alles (romper+ pyjama) nat is!
 
Dank voor jullie reactie! Ga ook op zoek naar pamers dry night voor 's nachts. OVerdag gebruik ik luiers van de aldi en dat gaat prima, kan wel eens een flinke luier vol hebben maar je verschoont hem toch om de 3-4 uur en tja snachts ligt hij zo'n 12 uur in zijn bedje.
In inderdaad ook ik denk dat onze zoon snachts veel meer plast

 
Hoi,

Ik heb precies hetzelfde. Onze zoon weegt zo'n 10 kilo (is  bijna 10  maanden) en droeg altijd pampers 4+. Hij slaapt nu wat langer dan 12 uur 's nachts (YES!) en dat  red hij niet met zijn luiers. Hij word klam  wakker en vaak  ook overgelopen. Hij krijgt nu of active fit van pampers of huggies convertibles en dan blijft  hij wel  droog.
Hij plast 's nachts ook meer dan overdag.

groetjes van michelle
 
hoi,
hier ook word zo langzamerhand gek van die luiers. Ons meissie is nu 22 maanden (bijna) en weegt net 10 kilo.
En werkelijk niets zat goed. Pamper, kruidvat, etos (de oude prima de nieuwe lekken) liddl ook da en ah alles hebben we geprobeerd. Uiteindelijk van de week uit nood luiers bij de aldi meegenomen omdat we ze vergeten waren en dat de laatste winkel was en wat een verademing ze zijn soms bom vol maar lekken NIET. Echt geweldig en nog goed koop ook.

groetjes
 
Terug
Bovenaan