welke luier vinden jullie het fijnst?

<p style="text-align: left;">Hallo dames,</p>
<p style="text-align: left;">Welke luiers vinden jullie het fijnst? Mijn dochter is morgen 10 weekjes & heb 3 verschillende luiers geprobeerd. Van de kruidvat albert heijn en pampers. Toch ga ik steeds terug naar pampers en koop deze in Principe alleen in de aanbieding. Van de kruidvat vind ik heel plastic achtig en stinken. Maatje 2 kruidvat komt ook echt niet overeen met maat 2 van pampers. Maat 2 van kruidvat is korter en kleiner. Deze heb ik dan ook niet snachts aan durven doen. Van de albert heijn is opzich goed maar ik blijf pampers veel fijner aanvoelen. Absoluut niet plastic achtig en stijf. Nu lees ik ook goede reacties over de etos. Deze ga ik dan ook proberen. Hebben jullie nog meer tips om te proberen??</p>
<p style="text-align: left;"></p>
<p style="text-align: left;">Groetjes tamara</p>

Ik vind de luiers van Etos juist stug en stijf! Bovendien vallen ze ook heel klein uit. Mijn zoontje is nu 5 weken en draagt mt2 van kruitvat. Heb het idee dat deze luiers nog zachter en soepeler zijn geworden dan drie jaar geleden, toen ik ze voor mijn dochter gebruikte. Pampers zijn ook fijn, maar vallen inderdaad qua maat anders!

Op mijn werk (kinderdagverblijf) gebruiken we Pampers en ik vind ze erg fijn. Ik ga ze ook gebruiken voor m'n kleintje en koop ze vaak in de aanbieding.

Ik ben uiterst tevreden over pampers en kruidvat eigen merk. Etos heb ik ook 2 pakken maar daar lekt mijn zoontje dan weer makkelijk langs kruidvat en pampers heb ik nog geen lekkage gehad ook niet na een lange nacht van 12 uur. maar iedereen ervaart bepaalde merken anders en ieder kind zit het ene merk beter dan het andere. Had ook veel goede verhalen over etos merk gehoord maar gaat hier gewoon niet zo goed...

En als je goede aanbiedingen aanhoud bij Pampers dan kosten ze hetzelfde als huismerken.

Terug
Bovenaan