welke luier voor s,nachts?

Hoi allemaal,

onze dochter is nu 14 maanden en gaat s,avonds rond 7 uur naar bed. Vlak voor het naar bed gaan krijgt ze een schone luier, maar s,ochtends gebeurt het nu regelmatig dat de luier loodzwaar is en doorgelekt. Haar rompertje en pyama is dan helemaal nat.
Ik gebruik pampers nr 4+.
Maar geeft iemand ervaring met luiers die s,nachts niet door lekken? Ben voor de rest erg tevreden over pampers, en vroeger had ik ook geen last van doorlekken. Maar ze gaat nu steeds meer drinken, dus plast ze natuurlijk ook veel meer. Rond half 7 s,ochtends wordt ze trouwens weer wakker.
bedankt alvast voor jullie reacties.
Groetjes Ans.
 
Gewoon voor de nacht een maatje groter pakken dat werkt hier afdoende tot op een enkele na...Overdag heeft ons ventje 4+ van Pampers en voor de nacht gebruik ik ook sinds 14 maanden ongeveer nr 5 en dat bevalt goed!
En als het bij jullie niet helpt dan zijn ze niet weggegooid want ze groeit er vanzelf in natuurlijk haha

Groetjes Saskia
 
Hoi Ans,

Wel een herkenbaar probleem. Dit hebben wij een tijd geleden ook gehad. 's avonds fris gewassen en een schone romper aan en 's  morgens weer helemaal nat.
Wij gebruiken voor overdag de active fit luiers van pampers nr 4. 's Nachts gebruik ik de baby dry luiers van pampers nr 4+. Dit gaat hartstikke goed en we hebben tot nu toe geen natte morgens meer gehad.

Succes ermee
Groetjes Anninas
 
Hoi hoi,
bedankt voor jullie reactie. Ik gebruik normaal al de pampers babydry nr 4+.
Ik heb nu een pak babydry nr 5 gekocht en vanavond heeft ze die voor de eerste keer om.
Dus we zien wel hoe het morgenochtend is.
Vanmorgen was ze ook weer helemaal nat, dus ik hoop echt dat een maat groter helpt.
Groetjes Ans
 
Heel herkenbaar. Wij verschoonden onze oudste 's avonds als wij naar bed gingen nog even. Gewoon in zijn bed, hij werd er niet wakker van. Hij had dan namelijk al veel geplast. Het werkte hier perfect.
 
Heel herkenbaar !!!
Bij ons maakte het merk luiers of een maatje groter niets uit, en geloof me, ik heb heel wat merken geprobeerd uit wanhoop.
Ons meid is nu 15 mnd en slaapt op haar buik, dus ze werd elke ochtend kletsnat wakker, alleen van voren. UIt pure wanhoop (want er viel niet tegenaan te wassen) gebruik ik nu van Depend (ja, een incontinentie merk !) een inlegluier en dat gaat goed. Maar het werkt alleen als je echte inleggers gebruikt, gewoon incontinentie verband heeft vaak een plastic onderlaagje zoals maandverband en dan helpt het ook niet.
En heel soms hebben ze bij de Hoogvliet van Moltex inlegluiers, maar 9 vd 10 keer hebben ze ze bij ons niet en ik weet niet waarom, die helpen ook en zijn maar 2 euro per pak.

Bianca
 
Terug
Bovenaan