Welke luier?

<p>Welke luiers gebruiken jullie? </p><p>Mijn dochter van 12 weken heeft al veel verschillende luiers aangehad. En eigenlijk bevalt geen enkel merk voor de nacht. Ze slaapt van 23:00 tot 6:30 en ik ben opzoek naar een luier die deze tijd kan overbruggen. </p><p>Kruidvat: lekt door.</p><p>Pampers Premium protection: lekt door qua plas, romper, kleding, slaapzak nat. </p><p>Pampers baby dry: alles nog meer nat. </p><p>Huggies: qua plas blijft ze droog maar als ze s vroeg in de ochtend poept gaat het nog wel eens langs de randen en moet alles in de was. </p><p>Wie heeft er tips? </p>

Heb je dan de juiste maat?? (niet onaardig bedoeld!!)
Zoon slaapt van 1830 tot 8:00 en is droog met pampers baby dry, en de etos luier.
Idd als hij ook poept sochtends wil het wel eens doorlekken.. Maar zelden

Inderdaad, maatje groter proberen zou kunnen helpen! Gewoon alleen voor de nacht. Wij hebben kruidvat luiers, en tussen 19:00 en 7:30 kan meneer daar in plassen wat hij wilt, hij lekt zelden door.
Ik heb ook wel eens de tip voorbij zien komen om de luier achterstevoren aan te doen, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee...

Ik heb de goede maat. Ze is bijna 6 kilo en ik gebruik maat 2 van luiers. Maat groter verzuipt ze in vrees ik, maar kan ik eens proberen. 

Wij gebruiken voor de nacht luierbroekjes! "Gewone" luiers lekten ook altijd door, maar de dry nights broekjes van Pampers zijn hier de oplossing! En inderdaad een maatje groter dan de luiers voor overdag..  

Wij gebruikten een maat groter toen! Toen gebruikten we pampers premium protection 3 voor de nacht en 2 overdag. Nu Kruidvat (maar zoontje is al 9 kilo en 8 maanden dus niet echt vergelijkbaar met zn maat 4).

Heb je wel de maat die bij haar gewicht past? Ze zeggen dat Pampers het beste absorberen. Maat 2 is tot 6 kilo maat 3 is vanaf 4 kilo dus ik zou geen maat 2 maar gebruiken

Terug
Bovenaan