Welke luiers I. P. V kruidvat

<p>Ik wilde de kruidvat eigen merk luiers aanschaffen maar heb gehoord dat de nieuwe versie niet meer goed is. Wat is een alternatief rond dezelfde prijs? </p>
 
De oude versie wordt idd ook gewoon nog verkocht! Ik koop deze ook altijd, prima luiers! Al vind ik de nieuwe van Kruidvat ook niet slecht. Ze zijn wat flexibeler. Daardoor ook wat dunner en ja, als mijn dochter haar luier dan 7 uur achter elkaar aanheeft lekt ze wel eens door.. maar dat is dan mijn eigen schuld omdat ik haar niet eerder verschoond heb. Voor s nachts gebruik ik altijd Pampers, anders gaat het wel mis..
 
Wij hebben de nieuwe van kruidvat geprobeerd en zijn daar ook prima tevreden over hoor! Ik zou ze eerst zelf proberen voordat je beslist of ze waardeloos zijn :p Dit verschilt tenslotte ook per kind...
 
Hier ook helemaal geen problemen met de luiers van Kruidvat. 
Mocht je wel een alternatief willen: Etos huismerk vind ik ook goede luiers.
Ik wissel ze vaak af. Etos ligt op loopafstand en is elke dag tot 21.00 open, dus makkelijker voor ons om te halen mochten ze op raken. Maar Kruidvat heeft vaak leuke acties. Vorige week nog 3 pakken voor een tientje opgehaald. 
 
Terug
Bovenaan