welke luiers voor veeeeel poep?

Beste ouder,

Mijn kleintje (5 weken) poept 1 x per dag ongeveer gemiddeld, maar de hoeveelheid is enorm! Ik kan haar dan gelijk in bad doen en alle kleertjes in de was stoppen. Ik vroeg me af welke luiers jullie gebruiken? Misschien is dit ook niet te verhelpen...kom maar op met de tips!

groetjes,
rozemarijn
 
Hoi Rozemarijn,

Maatje groter helpt wel, maar wat hier ook belangrijk was en is. Regelmatig verschonen. In een (volle) plasluier past gewoon niet zo veel poep.
Wat hier ook hielp en helpt is de randjes goed doen van de pamper.. Dat vangt nog een beetje op als het veel is.

En het scheelde ook wel of ze lag of in de wipper zat als ze poepte. en of ze een strakke maillot aan had of een losser broekje.

Heel veel sterkte met de strijd.

 
ze poept in 1 keer heel veel! Het is niet zo dat ze eerst een plasluier heeft. ja, de kantjes van de luier doe ik ook naar buiten zodat het evt meer opvangt, maar dat helpt ook niet veel...

ik zal een maatje groter proberen. heeft iemand nog goede ervaringen met ander soort luiers?

ik hoor het wel.
rozemarijn
 
hallo

ik had dat ook steeds dat mijn zoontje onder de poep zat tot aan zijn nek soms,
ik heb veel soorten pampers getest ook de duurdere bekende merken,
die van de aldi werkt bij mij het allerbeste sinds ik die gebruik lekt hij niet meer, en ze werken ook nog het mooist vind ik.
en ze zijn ook nog de helft goedkoper :)
 
Ik las dat je newborn luiers gebruikt. Die werkten bij mijn zoon ook niet goed om de poep op te vangen. Ben toen overgegaan op de groene pakken van Pampers (baby dry) en die gingen een stuk beter!
 
Terug
Bovenaan