Welke luiers?

Overdag plast onze dochter nauwelijks. Maar 's nachts plast ze juist heel erg veel. Ze is eigenlijk elke ochtend nat, de luier is dan gewoon echt vol.

Nu is mijn vraag, plassen jullie kindjes s'nachts ook zo veel en welke luiers gebruiken jullie?

Ik gebruik voor de nacht de baby dry van de pampers maar zoals ik al zei, elke ochtend is de romper nat.

Hi,

Ik ben ook erg fan van de Kruidvat luiers, Warren heeft 's ochtends ook een heel volle plasluier, maar is nog nooit 'doorgelekt'.
(en sinds de vaste voeding heeft hij ook nooit meer poepluiers tot achter zijn oren, wat een feest!)

Misschien eens een andere luier proberen of een maatje groter? Warren zit nu in de maxi-plus 4 (9-20kg). Hij zat eerst nog in maxi 3 (7-18kg), nou ik zie niet hoe een kindje van 18 kilo daarin moet passen....

Succes!
Evje

hier ook de Kruidvat luiers en nog nooit een doorgelekte luier gehad!
En je kunt 's nachts een maatje groter omdoen. Dat deed ik toen ik nog BV gaf en ze 's ochtends een doorgelekte luier had.

Liefs Maartje

Ik gebruik de Pampers luiers overdag maatje 4 + die zijn wat dunner en heb het idee dat ze daar iets beter in kan bewegen.
S avonds krijgt ze gewoon de 4 aan en dat gaat prima, maar ook s ochtends altijd een volle luier, maar niet dat het doorlekt.
Ik denk hoe groter en ruimer des te meer er ook langs kan lopen tenminste dat is mijn ervaring...

Hoi,

Ik gebruik ook pampers baby dry, nu maat 4. In het begin had ik kruidvat luiers, maar op advies van het ziekenhuis en cb moest Julia in het begin op haar zij liggen, daar konden de kruidvat luiers niet tegen...3x op een dag haar bedje verschonen. Dus weer overgestapt op pampers en daar heb ik nooit lekkageproblemen mee gehad, ook niet met een extreem volle luier.

Groetjes

Terug
Bovenaan