welke luiers?

hallo dames ik vroeg me ineens af wat jullie voor luiers gebruiken ,,, ik heb zelf altijd kruidvat gebruikt MAAR ,, er waren dus vaker hele vieze rompers bij toen ben ik over gegaan na bumblies eigenmerk van emte op zich goed te vreden tot er weer eens een leuke actie was bij de wehkamp voor een pak luiers voor 5 euro !! ik heb hier echt nog geen lekende of vochtige luiers bij gehad ,,, zou kreeg ik een tip dat luiers van de lydel erg goed zijn ,,, nou het is echt 3x niks !!! nu gebruik ik pampers ,,, wel wat duurder maar zeker wel zijn geld waard!!!

ik gebruik ook alleen maar pampers maar wel de newborn.. vind ze superfijn met de honingraad systeem of hoe noem je dat? maar johnny heeft nu al maatje 3 dus ben benieuwd welke het hierna gaan worden want ik vind de baby dry dus helemaal niks.
welke pampers gebruik jij?

groetjes Mandy.

PS: ik zit er aan te denken om Huggies te gaan gebruiken als hij niet meer in maat 3 past want daar hebben ze continu acties mee. 2+1 gratis enzo.. heeft hier iemand ervaring mee?

Grappig, maar ik was met onze oudste, een meisje, echt Pampersfan! Heb bij haar alleen maar Pampers gebruikt.
Bij onze tweede, een jongen, was heel vaak zijn romper nat met Pampers...dus overgestapt naar Etos en LIdl luiers en dat ging bijna altijd goed!
En nu bij Bodhi ook eerst alleen maar Pampers..maar de laatste weken is ook bij hem steeds zijn romper nat...
Nu weer Etos luiers en dan gaat t elke nacht wel goed.
Dus die gebruiken wij nu voor de nacht en overdag Pampers, omdat ik die al volop had ingeslagen!

Ik ben niet zo weg van Huggies...die vind ik stinken...maar dat is persoonlijk. De Lidl luiers bevielen mij ook ontzettend goed vanaf 10 maanden ongeveer.

Bodhi heeft nog maat 2, maar gaat naar maat 3 al.

Liefs Brigitte

Wij zweren hier bij de pampers.
Finn heeft nu maat 3 van de baby dry.
Bevalt goed, wel regelmatig een vieze romper, maar bij andere merker is dat nog erger.
Finn heeft echt giga spuitluiers door de medicatie.
Volgens mij kan daar geen enkele luier tegenop!

@Mandy, de Huggies vind ik ook niet fijn.
Misschien kan je overstappen naar de actifit van pampers (paarse verpakking). Die bevallen hier bij de oudste ook erg goed. Als onze voorraad luiers voor Finn er doorheen is ga ik de actifit ook voor Finn halen.

Liefs Daan

Hoi hoi,

Grappig om te merken dat iedereen weer een andere voorkeur heeft. Volgens mij is het ook helemaal afhankelijk van de vorm van de billetjes, ha ha. Bij ons werkt bv de etosluiers helemaal niet. Pampers zijn heel fijn. Alleen vind ik de newborn erg snel stinken! De kruidvat doet het hier nog steeds goed :). Ook leuk qua prijs! Voor de nacht gebruiken wij pampers babydry, echt super!

Leuke tip: Met de kruidvat voordeelkaart krijg je regelmatig 50% korting op pakken pampers. Je mag dan per actie drie pakken ophalen :). Je moet op je account dan als interesse gebied baby aangeven en dan krijg je dagelijks aanbiedingen via de mail. Hier zit pampers dan regelmatig tussen!

xx

Hier gebruiken we ook pampers en toen onze oudste ging lopen ben ik de instapbroekjes gaan gebruiken echt ideaal ook de instapbroekjes van kruidvat zijn erg goed.

Huggies vindt ik zelf niet fijn ze zijn zo stug. Dat je af en toe een vieze romper hebt komt volgens mij bij alle luiers voor.

En bij mijn zoontje had ik alleen maar natte rompers als ik vergeten was zijn plasser naar benenden te doen hahaha. Verder heb ik daar nooit last van gehad.

Voor Sara gebruiken we pampers dry. Dat van de kruidvat is een goede tip, heb bewust geen kaart omdat ik er niet zo van hou dat ze alles bijhouden. Maar dit is wel een groot voordeel.

Hoorde dat de pampers in Duitsland ook een stuk goedkoper zijn.

Wij gebruiken wasbare bamboe luiers en hebben nooit meer last van van lekkage en natte of vieze rompers.
Ik vind het ideaal, het is wel meer werk maar op den duur goedkoper en veel beter voor het milieu.

Terug
Bovenaan