Welke maat kleding mee nemen naar het ziekenhuis

<p>Hoi dames,</p><p>Nog zes weekje dan is de uitgerekende datum..  nu zijn we de laatste dingen aan het voorbereiden  maar nu zitten we eigelijk met een stomme vraag   Welke maat baby kleding neem je mee naar het ziekenhuis.  Wij hebben namelijk bijna alles in maatje 62 gekocht...  wat hebben jullie gedaan en welke maten namen jullie mee? ik weet dat elk baby anders is. Maar wil hem ook niet te klein of te grote maat kleding aangeven   Al vast bedank voor de reactie’s  </p><p> </p><p> </p><p> </p>

Hoi!

Maat 62 is wel erg groot in het begin. Gemiddelde baby's dragen dit pas met 2-3 maanden.

Mijn zoon was 54 cm en 3345 kg. Gemiddeld dus. Hij droeg de eerste 3 weken maat 50. Tot week 6-7 heeft hij maat 56 gedragen. Nu is hij 8 weken en draagt 62 met af en toe nog 56.

Succes!

Zou inderdaad maat 50 en 56 meenemen.  Mijn dochter was 54 cm toen ze geboren werd en heeft toen maat 50 aangehad. Maat 62 is inderdaad nog veel te groot.  

Onze baby ligt voor op groei en hoorde van de echoscopiste dat ze waarschijnlijk een weekje ofzo maat 50 zou dragen of nog niet eens en daarna al snel 56. 62 is echt pas wat later.
Ikzelf heb 1 setje maat 50 gekocht maar wel 3 rompers. En verder maat 56 in de tas zitten.
Er zit sowieso ontzettend veel verschil in de grote van de kledingstukken ook al is get dezelfde maat.
Alleen het vest/jasje is maat 62 maar dat mag wat ruim zitten.

Meschien klink dit dan heel stom. Maar nu hebben we ookbij hudson bay. Baby kleding gekocht. En daar staat in van 0/3 maanden... is dat dan ook te groot. Want dat was eigelijk ze eerste pakje :). Ik heb er totaal geen ervaring mee sorry als de vraag stom klinkt.

Terug
Bovenaan