Welke maat kleding?

A

Anoniem

Guest
Hoi mama's!

Ik vroeg me af in welke maat kleding jullie kindjes zitten. Ik zag in de lijst van het cb dat er best wat verschil zit in gewicht.

Onze buddha is zaterdag 3mnd oud en heeft maat 62/68. Maat 62 wordt al aan de krappe kant .

Groetjes,
Nelly mv Dean (05-10-2006) en Lynn (10-10-2008)

Navara heeft sinds een week met truitjes maatje 62 aan. Dan moeten we wel de mouwtjes omslaan. Met rompertjes en en broekjes heeft ze nog maatje 56 aan. Met de lengte van de beentjes zou ze wel naar 62 kunnen, maar dan zakken ze van haar kont af, want die is nog niet zo fors hihihi. Nu krijgt ze gewoon lekker een majo eronder aan.

Ze weegt nu (schat ik) 5400 gram.

xxx
Petra

o ja, ze is van 9 oktober, dus as vrijdag is ze 3 maanden precies.

Tessa zit nu net in maatje 62 (Ze is van 24 sept),  de truitjes zijn eigenlijk nog veel te groot... maar qua broekjes heeft ze het wel nodig. De broekjes in 56 geven meer een korte broeken idee...
Hoe zwaar ze weegt weet ik niet, vrijdag mogen we weer naar het CB, maar ik denk dat ze flink is aangekomen. Ze heeft nu echt een baby buikje en krijgt ook een steeds bollere toet (die heeft ze overigens niet van een vreemde ....).

Groetjes,
Anne

Jeetje, wat een reusje is Lynn dan zeg. Ze is zaterdag 3 mnd en woog met 11 wkn 6405 gram.

Groetjes!

Hoi,

Hier ook een kleine bonk. Isa is net 9 weken en woog gisteren 5800 gram. Een stevige tante dus, ze heeft maat 62.

Groetjes, Cindy

nou Nelly dat van Lynn valt wel mee hoor! lekker gezond toch!
Senna mag dr ook wel zijn!
ze is nu 12.5 week.
ben vandaag naar het buro geweest, ze weegt 6525 gram en is 62,5 cm!
dus ook lekker!
maar haar gewicht en lengte kloppen prima bij elkaar, dus lekkere bolle wangetjes maar niet dik. prima dus!!
Senna zit in maat 62! maar sommige truitjes ga ik 68 doen. dan maar omslaan, ik heb het liever wat ruimer dan te strak!

Liefs Jenny

Haha...hier ook een kleine Budha man!!
Thijn is ook 3 maanden en is gister naar het bureau geweest, hij weegt 6900 gram en is 66 cm lang!!   Maar ja, hij heeft het ook niet van een vreemde, ik ben zelf 1.85 en ik woog bij m'n geboorte ook bijna 9 pond!

Ik moet wel zeggen dat het heel erg per merk scheelt welke maat hij aan heeft, meestal nog 62, maar nu ook steeds vaker 68!

Groetjes Judith

Terug
Bovenaan