welke maat kleertjes

A

Anoniem

Guest
hallo,
mijn zoontje is nu 10 maand en heeft maat 74 .
ik ben erg benieuwd of dit een beetje gemiddeld is welke maat hebben jullie schatjes.

groetjes sandra

Hallo

mijn kleine man is 8 maanden oud en heeft maatje 68.
Dat verschild per kind.
Mijn neefje   is net 17 maanden en heeft net maarje 80
Dus het zegt niks.
De één is groter dan de andere
Zou me er niet zo druk om maken.

groetjes

onze kleine man heeft nu mt 74/80. hij is bijna  9 maanden .

hij is erg groot voor zijn leeftijd. hij was al groot bij de geboorte.

Hoi :)
Dylan is nu 9 maanden en heeft maat 80/86. Hij is lang , maar dat zijn, zijn familieldeden ook...Ik zou ook wat naar je familieleden en jezelf kijken, ik merk wel dat, dat er ook mee te maken heeft, hoor, hoe grot of hoe klein je kleine is :)

Groetjes vonneg

hoi, mijn meisje is nu 9 maand en een week en heeft maat 68/74. Ze groeit nu in maat 74. Ik denk dat ze met 10 maand ook maat 74 heeft. Ik vind niet dat het heel snel gaat met de groei. In 9 maanden is ze 3 maten gegroeid.

hoi dames,

ik ben van het zomerforum maar was even aan het buurten. Ik ben eigenlijk een beejte verbaasd om de maat van jullie kleintjes te lezen. Mijn zoon Stijn is van 14 juni en heeft sinds eind september al maat 74 aan. Hij was toen drieëneenhalve maand oud. Wat heb ik een kleine reus zeg. Ik weet nu weer waarom we hem ons michelinmannetje noemen.

Groetjes van Marloes

Hoi:) iedereen,
Ik kan zeggen dat mijn jongen ook niet echt een fijn poppetje is.
Hij is 7,5 maanden oud en groeit nu vrolijk in maatje 80.Hij is ons minireusje en op het cb hadden ze gezegd dat het een behoorlijke jongen is. Maar goed hij is harstikke lief en is ontzettend vrolijk en pap en mam zijn ook niet bepaald fijn gebouwd,dus ik denk dat het inderdaad ook te maken heeft hoe je erzelf uitziet! En als ze straks eenmaal afhankelijk kunnen lopen en spelen zal je zien dat ze ineens niet zo grof meer zijn!!

groetjes mamlo

wesley is bijna 8 maanden en heb ook mt 80 aan maar zijn zus hadt met 1 jaar pas 80/86 aan
gr marijke

Terug
Bovenaan