welke maat winterjas???

Nou het onderwerp zegt het al he!!!

Joey heeft nu maat 74 soms 80 aan... en nu zag ik bij de bristol leuke jassen maar durf ze niet te kop[en. Ik zou namelijk niet weten welke maat ik moet hebben. Hij heeft nu een tussen door jas niet dik maar ook niet dun maat 80 en die kan hij nog niet aan, maar ja misschien is die tegen de winter al weer te klein!

Welke maat hebben jullie gekocht en welke maat hebben ze nu?

groetjes Juut

Jah dat vind ik ook zo lastig!  Ik heb voor Renske nog geen winterkleren gekocht omdat ik niet weet wat voor maat ze dan heeft.
De eerste maten gingen erg snel, nu heeft ze al een poos 68 en sommige dingen beginnen krap te worden en moet ze naar 74.
Maar ik koop het dus wat later, om zeker te zijn dat ze het past tegen die tijd.

groetjes Mieke

Yanick zit nu tussen maat 68 en 74. Ik heb een 'tussen'  jas maat 74 (die is voor nu en voor straks als het nog niet echt  winter is). Ik heb een bodywarmer maat 80 gekocht en met een winterjas kopen wacht ik nog eventjes. Maar dat zal dan ook zeker maat 80 worden, misschien zelfs 86. Liever te groot dan te klein.

Anne is te vroeg geboren en nu dus 9 maanden. Maar het is hier veel te gezellig, dus daarom zit ik bijna altijd hier mee te lezen. Wel is zij erg klein eegister 8280 gram en 70 cm. Ik heb een winterjas gekregen in maat 80. Deze is nu nog veel te groot, maar zal straks wel passen en anders sla ik de mouwen om. Ik vind het sowieso lastig om iets over de maten te zeggen. Anne heeft een romper maat  56 en die past nog steeds en een shirt maat 86 en die is te klein. Ik zou dus een jas  zeker eerst even passen. Soms zijn de mouwen ook wat smal en das weer zo lastig als er iets diks onder moet, dus dat is ook wel iets om rekening mee te houden.

Groetjes,
Natasja mv Anne

Terug
Bovenaan