welke maat?

A

Anoniem

Guest
Hi allemaal,

Ik heb even een vraagje aan jullie; welke maat van schoentjes hebben jullie kleintjes?
Want Jayden heeft erg grote voetjes voor zn leeftijd en lengte zeg maar.
Hij heeft maat 19 ( en ik koop nu schoentjes in maat 20 )  en is morgen precies 10 maanden en hij is nu denk ik 72 cm lang, zijn papa is niet echt groot, ik denk zo'n 1,75 maar heeft ook grote voeten en handen, maar ik ben benieuwd welke maat jullie kleintjes hebben, bij meisjes zal het ongetwijfeld kleiner zijn!

xxxjes

Marissa is nu zeven maanden en zij heeft van La Coste schoenen maat 16/17. Deze zitten nog wel een beetje ruim.

Hoi,

Onze dochter (vandaag 10 mnd) heeft maat 16 in en is 73 cm lang. Vind ik wel jammer, want de meeste superleuke schoentjes (ik heb al een paar gekocht ) beginnen vanaf maat 18 en slippen nu nog uit. Maar jullie kunnen dus al wel leuke schoentjes shoppen!

Groetjes,
Renate

Jim is 7,5 mnd 74 cm lang en heeft maatje 18 vorige week laten opmeten in de schoenenwinkel. Dus hij is volgens mij redelijk in verhouding.
Gr. Patricia

Hoi hoi,

Onze dochter zal ong.75 a 76 cm lang zijn (=10 mnd oud) en heeft schoenmaat 18/19. Gympjes in maat 19 passen haar prima, maar merkschoentjes (bijv.Lelli Kelly etc.) maat 19 zijn haar nog echt  te groot.

groetjes,
xx Roos xx

Hoi hoi,

Onze dochter zal ong.75 a 76 cm lang zijn (=10 mnd oud) en heeft schoenmaat 18/19. Gympjes in maat 19 passen haar prima, maar merkschoentjes (bijv.Lelli Kelly etc.) maat 19 zijn haar nog echt  te groot.

groetjes,
xx Roos xx

Hoi hoi,

groetjes,
xx Roos xx

Hoi hoi,

groetjes,
xx Roos xx

Terug
Bovenaan