welke maat

Casper is vandaag 8 weken en draagt nu maatje 62. In sommige dingen kan hij nog maatje 56 aan, maar met name T-shirtjes zitten hem dan echt strak. Ik vind het geweldig dat hij zo goed groeit. Hij ziet er echt goed uit (welke moeder zegt dat niet over haar kind!!). Ik vind dat er ook zoveel leuke kinderkleren te krijgen zijn.... zijn kast hangt vol (hij heeft denk ik nog meer dan zijn papa en mama bij elkaar!!).

Maar goed... maatje 62 dus.

connor is morgen 6 wk en draagt maat 56.
hij is gestart is 50 maar zat na een week al op 56.
we zullen zien wanneer hij naar de volgende maat gaat. maatje 62 ligt wel al klaar in de kast, maar is nog ietsje te groot.
maar het hoeft van mij niet al te snel te gaan hoor. met pijn in mijn hart heb ik maat 50 bij de te klein zak gedaan. mag nu definitief weg (wij hebben 2 kids en zijn hier heel blij mee)

Femke is 7 weken en draagt nog maat 50, maar dat duurt niet lang meer. Wat een verschil met onze zoon, die heeft maat 50 alleen pas na de geboorte aangehad, en dat was eigenlijk al te klein, dus meteen naar maat 56 gegaan.

Hayden is 8,5 week en draagt maat 56. Moet wel zeggen dat de truitjes maat 62 die iets kleiner vallen hij ook al regelmatig aan heeft.

Vindt het ook zo leuk om nu al vrolijke zomerkleertjes te kopen!!!

Luna is ruim 8 weken en zit met de meeste dingen nog op maat 56 maat 50 is sinds 2 weekjes echt te krap. Ook zijn er best wat dingetjes in maat 62 wat ook heel goed zit. Maar dat komt bij haar ook omdat ze de pavlik bandage om moet en die zit ook om haar lijfje.
Toen zij die kreeg 2 weken geleden moest ik nieuwe kleertjes kopen die daarbij paste dat was het enige leuke hieraan heerlijk om allemaal jurkjes legaal te mogen kopen!!!

Ik vind wel dat per merk de maten zo verschillend zijn dat je het soms echt even niet meer weet.

Terug
Bovenaan