Welke mamafiets?

<p>Hallo </p><p>Ik ben opzoek na een nieuwe fiets. Iemand tips? <br /><br /></p><p>Ik heb 2 meiden van 3 ( 16 kilo ) en 1 ( 11 kilo ) zelf weeg ik 90 kilo. <br /><br /></p><p>Het moet dus wel een stevige fiets zijn. <br />Mijn oudste dochter kan wel zelf fietsen, maar voor langere afstanden gaat ze toch nog achterop bij mij. <br /><br /></p><p> </p>
 
Ik heb de Cortina U4 Transport Family. Aanrader! Hele stevige en stabiele fiets! Mix tussen transport en moederfiets.
 
Ik heb een Batavus E-cargo, dat is een elektrische transportfiets. Was voor mij een voorwaarde i.v.m. lichamelijke gestel. Maar het is echt een aanrader... hoeveel wind er ook staat, als het droog is, kunnen wij fietsen en de kleine vindt het heerlijk! 
Ik zie mijn vriend dan zwoegen op zijn normale fiets met tegenwind, terwijl ik met mijn dreumes van 14kg voorop fluitend ernaast fiets.
Hij was niet goedkoop (ca. €2300,-), maar iedere Euro waard. Verhoudingsgewijs had een normale nieuwe mammafiets duurder geweest, omdat ik deze veel minder vaak zou gebruiken
 
Bakfiets??
T is nogal een aankoop, maar wij hebben er een.. (vogue supreme, electrisch) Mn dochters zijn ook 3 en 1 jaar. Er kunnen 4 kids in, een berg boodschappen, een buggy. T is mn beste aankoop ooit, we hebben zelfs een auto weggedaan nu we de bakfiets hebben.

We gebruiken m dagelijks, de kinderen vinden het fantastisch! Zij zitten droog en uit de wind, dus ook in de winter gebruiken we m bijna elke dag. Het kost wat, maar is echt een aanrader. Zeker gezien hij bij ons een auto vervangt, is hij zn geld meer dan waard!
 
Terug
Bovenaan