Welke meiden hebben ook zo rond 23 november hun NOD

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden

Ik heb sinds vorige week van mijn Gyn weer groenlicht gekregen dat we er weer voor mogen gaan na een BBZ. Ik zit nu op dit moment weer in mijn vruchtbare dagen en verwacht tegen het weekend aan weer mijn ei. Na vanuit te gaan van een cylcus van 33 dagen moet ik dan zo rond 23 november dus mijn NOD hebben en hopen dat het raak mag zijn. Wie heeft er ook zo rond die tijd hun NOD en willen het samen gaan aftellen.

Liefs Sharine

Ik heb mijn NOD op de 22e. Vorige maand had ik een cycus van 31 dagen dus daar ben ik nu ook van uitgegaan.

Deze maand zit ik in mijn 3e ronde voor mijn eerste kindje. En het is misschien al een beetje vroeg maar ik heb bij sensitest ovulatietesten gekocht waar ik vanaf morgen mee ga beginnen met testen.

Groetjes Joyce

Ik heb mijn NOD op de 22e. Vorige maand had ik een cycus van 31 dagen dus daar ben ik nu ook van uitgegaan.

Deze maand zit ik in mijn 3e ronde voor mijn eerste kindje. En het is misschien al een beetje vroeg maar ik heb bij sensitest ovulatietesten gekocht waar ik vanaf morgen mee ga beginnen met testen.

Groetjes Joyce

Hoi Joyce

Jij ook veel succes met het klussen v/d week en hoop dat je ovulatietest heel snel een vette streep aangeeft.

Liefs Sharine

Hey Sharine!

Ik heb ook mijn NOD rond 23 november, als ik uitga van cyclus van 36 dagen! Samen in spanning dus!!

Maar hoezo heb jij dan nu al je ei?? Dat is toch ongeveer 14 dagen voor je ongi?? Ik heb m namelijk rond 9 november pas?!

Hoi Suusle

Nou ik heb altijd zo rond dag 14 a 16 mijn eisprong maar de tijd na mijn eisprong is geen 14 dagen maar langer. Vandaar snap je ?. Maar goed kan best zijn dat het wel eerder is maar goed soms hou je het zelf lichamelijk/geestelijk ook tegen en dan word je ook niet ongi.

Liefs Sharine

Hallo meiden!
Ik heb mijn NOD op 26 september.  We zijn nog niet zolang bezig (2 maanden) maar het houdt me echt heel  erg bezig! Mijn vriend wordt er af en toe niet goed van. Op predictor.nl kun je je ovulatiedatum uitrekenen.  Iedereen succes en ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes Linda    

Terug
Bovenaan