Welke meisjesnaam?

<p style="text-align: left;">Mijn vriend en ik twijfelen over de naam voor onze dochter. Ik ben nu 39 weken zwanger dus we moeten het wel snel eens worden. Ik werk zelf in het voortgezet onderwijs dus bij veel leuke namen, ken ik helaas een leerling die ook zo heet en dat wil ik eerlijk gezegd niet, we hebben nu de volgende namen: </p><p>Liz (voorkeur vriend)</p><p>Do (mijn voorkeur) </p><p>Eigenlijk is Liz mijn tweede keus en Do is zijn tweede keus. Ik vind het zo lastig, maar Do komt gewoon veel minder voor en dat vind ik toch echt fijner. Hij is helemaal weg van de naam Liz. We hopen nu dat we bij de geboorte ineens weten welke naam erbij past, maar wat vinden jullie eigenlijk? </p><p>Juul en Kris staan op nummer 3. Zoals jullie zien, houden we van korte, stoere namen. Misschien hebben jullie nog andere ideeen? </p><p> </p>

Ik vind Liz mooier. Do lijkt meer op een afkorting. Maar het is zo persoonlijk! Wij hadden Jules (uitspraak Sjuul) hoog op ons lijstje staan. Veel succes met de laatste week/weken!

Kate/keet
Liv
Livia
Luca
Luna
Liz
Lizzy
Sil
Liza/Lisa
Puck/puk
Mia/Lia
Lea/leah
Eef
Evy
Crissy
Christa
Fee/fay/faye/faja/Fajah
Leyla

Ik vind persoonlijk Liz mooier.. ik ken veel mensen die Dominique heten en zich altijd do noemen.. ik heb daar persoonlijk associaties bij.. het is dus heel persoonlijk en daar hoeven jullie jr niks van aan te trekken, haha 
Misschien kom je eruit door naar de betekenissen te kijken o.i.d
Succes!

Terug
Bovenaan