welke meisjesnaam?

A

Anoniem

Guest
Beste dames,

Kunnen jullie mij helpen  met het kiezen van  een meisjesnaam? Ik kom er echt niet uit. En binnen een paar weken verwacht ik onze baby!!
Deze namen passen allemaal bij de naam van onze dochter, passen goed bij de achternaam, geven geen problemen met initialen, enz.  

Er zijn 3 meisjesnamen die ik leuk vind:
Romy - Kikki   - Micky

En ik ben er nog niet uit welke eruit springt! Kunnen jullie mij helpen? Alvast bedankt!

Groetjes,
van een (groot) twijfelaartje

Hey,

als ik zou moeten kiezen
1.Romy
2.Kikki
3.Micky

Is natuurlijk   ieder zijn eigen keuze he.
Je zal er nog wel uitkomen wat je zelf het leukste vind hoor :)

Groetjes

Hm.... persoonlijk vind ik geen van deze namen mooi (sorry), maar ik denk dat ze met Romy het minst gepest zal worden (sorry klinkt heel lullig maar helaas moeten we daar wel aan denken bij het uitkiezen van een naam). Als je er echt niet uitkomt heb ik 2 opties voor je:
1: laat je man kiezen als je toch alle namen heel leuk vindt
2: je hebt twee dagen om je kindje aan te geven na de geboorte, kijk na de geboorte gewoon welke naam je het beste bij haar vindt passen.

Succes!!
Stephanie

Hallo,

leuke namen hoor!!!
Voor mij staat op nr 1 Romy, nr 2 Micky (alleen lastig met micky mouse)...
Veel sucses met kiezen...

Liefs Nika

Hoi,

Romy is echt een hele mooie naam. Die hebben wij ook bovenaan staan voor ons kleintje als het een meisje wordt. Vandaar haha.

Ik wens je heel veel succes om te kiezen. En anders weet je het wel
zeker als ze geboren is hoor. Dan weet je gelijk welke naam bij haar
past.

Groetjes,

Vanessa

Romy!

Kikki vind ik echt een naam voor een kakker.

Mickey vind ik ook erg leuk maar ben bang voor het Micky Mouse effect.

Hoe heten je andere kinderen?

Hallo

Ik vind Romy heel erg mooi, die andere 2 zou ik zelf nooit kiezen,maar dat is weer mijn keus, als je die mooi vind en ze passen bij je dochter moet je dat gewoon doen.

Mijn vrindien had 2 namen klaar en pas als haar dochter gebooren was heb ze gekozen weleke naam bij paste. Onze dochter heet Laura, en ik had ook aleen maar een naam klaar en pas bij haar heel goed.

Suc6 met kiezen

Ik zou gaan voor Kikki.

Ik ken een meisje die Kikki heet. Het is een hele spontane en leuk meid.

maar goed dat is iets waar je toch samen met je hubbie moet uitkomen succes.

liefs
talke

Terug
Bovenaan