welke melk lost beter op??

Hoi meiden

Nog een vraagje...
We zijn voor de opvolgmelk overgestapt naar Kruidvat-voeding. Dit scheelt heel flink in de kosten, en de kwaliteit is hetzelfde....maaarrrr dat spul lost heeeeel   slecht op. Er zitten vaak echt klonten in. Waardoor het drinken ook langzaam gaat, want soms zit het gaatje van de speen ook vol..... Dus nu dacht ik, ik kan ook nog Friso proberen..toch?
Dus even advies aub.
Wat gebruiken jullie en hoe bevalt het?

Liefs Annet

Ik gebruik Friso. Soms wat kleine klontjes, maar zelden 'speen-stoppend'.
Ik heb een keer een proefverpakking Nestlé HA2 gekregen. Dat is verschrikkelijk spul (vond ik). Ik moest zelfs de staafmixer erdoorheen halen om het enigszins drinkbaar te maken. De tweede helft heb ik dus weggegooid (foei! wat een verspilling)
Liefs Nelleke

Ik heb met nutrilon geen probleem met klontjes. Heb ook kruidvat en nan2 gehad, maar Brigitte leek daar toch nog erg hongerig van te zijn. Ook vond ik ze erg klonterig.

Wij blijven dus lekker bij nutrilon. Het is wel wat duurder, maar dat heb ik wel over voor "klontvrij" eten hihi

groetjes guppie

Wij hebben nutrilon 2 forte en dat heb ik bij 1 ook gebruikt ( ik heb er 1 die meent dat ie anders niet genoeg heeft haha) en daar heb ik niks geen last mee. En nutrilon 2 is ook koud goed te drinken dus is met sommige dingen ook nog een voordeel vind ik.

Succes.

x Elly

Ik gebruikte eerst friso en nu juist kruidvat ook ivm de prijs maar ik maak de voeding warm klaar en laat het dan afkoelen.
Ik deed dit ivm de klontjes die ik anders kreeg bij de comfort en doe nu precies hetzelfde met de kruidvat voeding (ook tegen spugen) even in een bakje koud water en meneer kan z'n flesje drinken zonder klontjes.

groetjes kim

Ik gebruik met veel plezier Kruidvatvoeding extra care. Ik maak het water flink heet, dan lost de voeding beter op. Roer het met een klein vorkje en zet het in de koelkast (meestal een half uurtje voor de voeding). Dit   gaat prima!
Ook ik ben van Nutrilon omneo op de kruidvat gegaan (scheelt bijna 5 euro per pak!)

Esmeralda mv Matthijs 21-08-2006

Terug
Bovenaan