WELKE MERK LUIER VOOR IN DE NACHT??

Hallo allemaal

Wat voor merk luiers gebruiken jullie om jullie kindje de nacht droog door te laten komen?
Ik gebruik zelf pampers maar ik kan niet zeggen dat ik daar nou zo tevreden over ben. (Voor de nacht dan) Ik heb al een aantal dagen gemerkt dat de luier toch een beetje is doorgelekt. Ik ben namelijk de laatste fles (22.30) langzaam aan het afbouwen en er is mij aangeraden dat ik vast moet stoppen om zijn luier nog te verschonen. (aangezien hij straks ook de hele nacht in zijn luier blijft liggen)
Ik gebruik voor overdag ook vaak C1000 luiers die bevallen op zich prima maar durf hem daar eigenlijk nog niet een hele nacht in te laten liggen. Heeft iemand hier misschien goeie ervaring mee? Of heeft iemand een andere oplossing? Ik hoor het graag.




groet
 
Hoi hoi,

wij gebruiken Kruidvat luiers. In het begin had ik ook pampers...ik was er ook niet erg blij mee, maar sinds we deze gebruiken...geen problemen meer!
 
hoi hoi

wij gebruiken luiers van de aldi bevalt me prima ik gebruik deze dag en nacht en ze hebben bij mij nog nooit door gelekt m.u.v flinke spuitluiers door het krijgen van tandjes maar volgens mij is daar geen ene luier tegen bestand

groetjes karin
 
Wij gebruiken Kruidvat luiers en bevallen erg goed. Nog nooit doorgelekt, mijn oudste dochter is bijna 3 en zelfs bij haar niet bij de nachtluiers.

groetjes
Melanie
 
hoi hoi bij mijn oudste dochter( nu 3 jaar) gebruikte ik toen kruitvatluiers maar kreeg veel luieruitslag ervan telkens overgestap op huggies toen en verders nooit last van gekregen of doorlekken snachts nu bij mijn jongste dochter nu 7 maanden gebruik ik ook huggies en het bevalt me prima nooi doorlekken of uitslag
 
Terug
Bovenaan