Welke moeten we nou nemen?

A

Anoniem

Guest
Dames, even een vraagje.

Toen ik net op dit forum kwam was iedereen super positief over kruidvat 2 voor 5. Inmiddels is niet iedereen meer zo positief geloof ik. Want met kruidvat 2 voor 5 zou je toch ook een aantal dagen eerder al kunnen testen dan je NOD. Hoor nu steeds meer mensen over Clearbleu. Zijn die toch betrouwbaarder?

Tnx!

Liefs

Hey,
de kruidvat testen 2 voor 5 zijn goed hoor!! Maar het is zo dat de cb testen minder gevoelig zijn. Ze zijn dus even betrouwbaar
liefs Lisette

Als je gewoon je NOD of de dag erna aanhoud zijn het prima testen.

Er zijn een heleboel meiden / vrouwen die graag 2 / 3 dagen voor NOD willen testen, dan kun je beter CB nemen maar de kans dat het alsnog mis gaat is gewoon nog heel groot... Dat is het zowiezo de eerste x aantal weken...

Kortom waarom 13 -15 euro uitgeven als je het met 5,- ook kan zien...

Maargoed ieder zijn keuze he ;)

Hey meid,

Die kruidvat testen zijn echt wel prima hoor! Zoals je weet heb ik daar 5 dagen voor NOD al licht positief mee getest, ik kon gewoon niet wachten. (nu blijkt wel dat ik heel veel hcg aanmaak maar ik krijg ook een tweeling) Normaal gesproken zou ik ook wachten tot NOD maar na Daisy d'r verhaal (positief op lh) lijkt het me verstandiger om te wachten tot je NOD. Hoe moeilijk dat ook is!!

Die van ClearBlue zijn minder gevoelig en die kan je dus beter gebruiken op of na je NOD. Ik heb zo'n digitale nog voor de zekerheid gedaan omdat ik het aantal weken wilde weten....

Maar ik begrijp heel goed dat je eerder wilt testen alleen kan er in de tussentijd nog van alles gebeuren of je test negatief en dan heb je weer zo'n teleurstelling (misschien wel onnodig)

Succes meid! Liefs Lynn.

Ik heb nu 3x gestest en 3 x gewoon kruidvat gebruikt. Als het echt na een week nog negatief is dan ga je weldenken voor een ander, maar dat het ik nog niet meegemaakt. Als ze niet goed zouden zijn, dan worden ze ook niet verkocht. (lijkt mij)

@Lynn, wat leuk een 2ling. Geneit ervan! :D

@cu2heleen, als het echt negatief blijft heeft een andere test geen zin natuurlijk-:) dan ben je gewoon niet zwanger, dat ligt dan niet aan de kruidvat test....

Weke test je neemt is volgens mij niet zo belangrijk. Het is belangrijker dat je op z'n vroegst pas op je nod test. Kruidvat geeft wel snel resultaat, maar kan idd ook op lh reageren. Dus bij een onregelmatige cyclus én eerder testen, zou ik die net nemen. Verder maakt het net veel uit volens mij en zou ik lekker de goedkoopste nemen!

X

Ik kon het natuurlijk niet laten de kruidvat test die ik nog had liggen te gebruiken vanmiddag..... negatief! Tja 3 dagen te vroeg en 's middags, maar baal er toch van!! hahaha

wachten, wachten, wachten!

Liefs

Terug
Bovenaan