Welke muziekmobiel past op de bopita-box?

Ha meiden, misschien een stomme vraag maar wie heeft er een Bopita box Rocco  en welke muziekmobiel past erop?

Wat is het geval: ik had gisteren een Woezel & Pip muziekmobiel gekocht voor onze box alleen past het systeem niet, de bovenrand van onze box is te breed, waardoor ik het bevestigingsgedeelte niet dicht kan maken.

Heeft iemand van jullie ook deze box aangeschaft en welke mobiel heb je er dan bij gekocht? De box is nieuw, dus van dit jaar,

Ben benieuwd,

Liefs Muizeke

Tja ik heb ook een bobita (weet niet of ik het goed schrijf) box. De mobiel paste niet. Mijn man heeft er een plat stukje tussen gezet (hij is handig) en nu past hij dus wel.

Ken je een handige Henk?

liefs
talke

Ik heb ook dezelfde box en ik heb een mobile van tinylove. Deze mobile is wel iets duurder (ongeveer € 60), maar deze past perfect. Je hebt 'm in verschillende uitvoeringen en hij speelt klassieke muziek. Een groot voordeel hiervan is ook dat je 'm gewoon aan en uit kunt zetten, je hoeft 'm niet op te winden.

groetjes

Ja stom he? Ik was ervan uit gegaan dat die mobielen op elke box passen, niet dus, ik heb de mobiel al terug gebracht, ik zal eens gaan kijken naar die van Tinylove.

Bedankt voor de tips,

Groetjes Muizeke

hihi, ik heb daar zelf ook helemaal niet bij stil gestaan.
we hebben ook een bopita box. en een muziekmobiel zoals boven beschreven.
er staan 3 componisten op, je drukt op een knopje en de muziek speelt 15 minuten en gaat daarna zelf weer uit. ideaal en het ziet er ook nog leuk uit.

Haha, en ik dacht dat het aan de mobiel lag.
Wij hebben die van de Hema en die heb ik toen op een andere manier bevestigd dan eigenlijk moest. En hij is blijven hangen, tot onze knul er aan ging trekken, toen hebben we hem verwijderd.
We hadden alleen dat de kraamvisite (kindje) gelijk het muziekdoosje had gesloopt (mechanisme de verkeerde kant op gedraaid), dus nummer 2 krijgt denk ik een nieuwe.

Succes met kijken welke wel past.

hoi wij hebben ook een bopita box. 1 met lade aan de onder kant. de mobilen van de prenatal met gekleurde autootjes passen ook niet,ook omdat de rand te breed is. met een beetje geduldt en scheef past het wel.(kon hem niet meer trug brengen) maar zit niet egt stevig.dus als mn zoontje gaat staan haal ik hem weg. (zodra hij er bij kan) groetjes aadje. moeder van henry 13-9-07

Terug
Bovenaan