welke naam

A

Anoniem

Guest
hallo zwangere dames,

Ik lees meestal alleen mee, maar ik heb nu toch ook een vraagje en ik hoop dat jullie een eerlijke mening geven.

Ik blijf maar tussen twee meisjes namen twijfelen en mijn vriend geeft ook niet echt de doorslag.

Welke naam vinden jullie leuker als eerste naam. Puk of Guusje?
Het wordt dus Puk Guusje of Guusje Puk, maar de ene dag denk ik dit en de andere keer weer dat, lastig hoor.

Helpen jullie mij een beetje verder.

Groetjes
Hoopvol72

Ik vind Puk Guusje een stuk mooier.
Vind Puk anders net een soort, tja hoe zeg je dat een soort koosnaampje, net of het er niet helemaal bij hoort.
Maar dat is mijn bescheiden mening! Succes ermee!

Heel eerlijk??? Ik vind Guusje leuker, Puk vind ik persoonlijk echt helemaal geen mooie naam.

Syl
33+1

Hoi Mieke,

Bedankt voor je reactie, maar het wordt dan niet Puk Guusje, want Guusje wordt dan haar tweede naam. Haar roepnaam zou dan Puk zijn, maar ik begrijp dus dat je dan Guusje als roepnaam leuker vindt en dan wordt Puk naar tweede naam.

Groetjes en onwijs bedankt voor je mening.

Hoi Hoopvol,

Moeilijk hé al die namen.

Je  vroeg om  een eerlijke mening dus dan ga ik die ook geven. Ik hoop dat je het niet erg vind.
Ik vind Puk en Guusje allebei niet leuk.

Puk vind ik wel heel erg leuk  maar dan voor je huisdier, sorry.
1 van mijn cavia's heet Puk en dat past ook echt bij haar. Een lieve naam voor een lief beestje maar voor een mens vind ik het echt geen leuke naam.

Van Guusje ben ik ook niet weg. Ik hou persoonlijk niet van namen die voor een jongetje bestemd zijn maar door er JE achter te zetten voor een meisje gebruikt worden.

Maar als ik dan toch zou moeten kiezen  dan zou ik  voor Puk Guusje kiezen.

Succes met het kiezen. Het is erg moeilijk als je niet kan kiezen tussen 2 namen.
Voor een jongen waren we er al heel snel uit maar voor een meisje zitten wij ook nog steeds te twijfelen tussen 2 namen die we allebei erg mooi vinden.

Kruimel

Hoi Hoopvol,

Ik vind Puk echt een geweldige naam, wij hebben die optie niet omdat hij totaal niet past bij de achternaam maar anders was hij zeker op het lijstje gekomen.

Guusje vind ik ook super, maar Puk vind ik persoonlijk leuker. Dus ik zou voor Puk Guusje kiezen!

Succes met kiezen,

Jettepetje

Ik vind Puk ook super! Wij hadden de naam puk altijd als koosnaampje voor onze toen nog ongeboren dochter. Ze   kreeg toen de naam Joly maar toch blijft Puk nog  altijd bijzonder.  Ook deze nieuwe beeb noemen we soms puk.
Bij ons in de supermarkt werkt toevallig een Puk en het klinkt altijd zo lekker. Hee Puk alles goed!! Ik zou echt voor Puk gaan, super leuke naam. Guusje vind ik wat braver klinken, ook mooi maar kan voor mij niet tippen aan Puk!

Succes met jullie keuze, ik ozu het wel weten zoals je hoort hahaha

Groetjes Monique

Hoi!!

Ik vind de naam Puk echt niet mooi. Guusje vind ik dan weer wel leuk..

Ik zou dus voor Guusje gaan...

Ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden!!

Liefs en succes, Marielle

Terug
Bovenaan