welke naam??

A

Anoniem

Guest
Ik weet het ik hoor eigenlijk niet thuis op dit forum, maar mijn vriendinnen zitten ook op het forum waar ik zit en voor hen wil ik het nog even geheimpje houden (da's nog maar 1,5 week, dus...)

mijn man en ik zitten met een probleem wij komen niet uit de naam. Nu wil ik jullie vragen wat de leukste is, misschien komen we er dan uit.
We willen natuurlijk graag dat de naam een beetje past bij onze oudste zoon, hij heet Christijan.
De namen  die we allemaal leuk vinden  zijn:

Ruben Matthijs
Ruben Lucas
Alexander

Hopelijk kunnen en willen jullie ons helpen.

memmeh

Ik zou voor alexander gaan, dat is een leuke naam en je hoort het niet zo veel. Ruben staat in de top 20 op het moment.

succes met kiezen.

groetjes Mariska

quote: memehh schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-09-2007 10:02:13'));

Ruben Matthijs
Ruben Lucas
Alexander

Hopelijk kunnen en willen jullie ons helpen.

memmeh

Hoi,

Ik vind Ruben Matthijs het leukst en het past goed bij Christijan. Alexander vind ik ook goed bij Christijan passen, maar minder leuk (ben niet zo koningsgezind)

Suc6 met kiezen!

Liefs Nika

ja klopt, ruben is vaak gebruikt de laatste tijd, maar ik vindt het ook wel een heel leuke naam.Maar vandaar ook niet alleen Ruben maar Ruben Matthijs.
en alexander is aan een kant zo gewoontjes (en ok onze kroonprins heet zo, maar onze alex is leuker!!), maar je hoort het tegenwoordig niet zo vaak.
en daar ga ik toch ook wel weer voor. (dat is nu ook het probleem, leuk en hip of 'n naam die jeniet vaak hoort?!)
memehh

Hoi,

Waarom niet alleen Matthijs? Dat past goed bij de naam van je zoon. Maar goed, het is wel lastig om een leuke naam te vinden die in het   rijtje past. Dat vind ik wel tenminste. Het is bij ons de 6e, en het moet toch bij elkaar passen en toch ook weer niet op elkaar lijken .

Francien

Ruben Lucas

Lucas

Luc

Vind ik erg leuk! Sterkte met het besluit!!!

Christijan en Alexander vind ik wel leuk matchen.
Verder vind ik Matthijs leuker dan Ruben Matthijs, dat wordt zo snel alleen Ruben.

Groetjes Renata.

ik zou de eerste optie zeggen maar dan andersom

veel liefs cora

ps ik heb een neefje en die heet tijmen zal ook leuk staan bij de naam van je andere zoontje

veel geluk en veel sterkte volgende maand!!!!!!

Terug
Bovenaan