welke naam?

hoi allemaal,
het is alweer week 25. langzaam maar zeker gaan we met zijn allen vooruit. ik heb twee namen bedacht maar ik kan echt niet kiezen. kan het kind moeilijk om de dag bij een andere naam roepen. ik twijfel tussen Maurits en Julian. Wat vinden jullie het leukste klinken? ben benieuwd naar jullie reacties. vinden jullie de keuze van de naam van jullie baby ook zo moeilijk?

groetjes

ik vind ze allebei wel leuk, maar zijn geen namen die ik zou kiezen ;)

wij krijgen ook weer een zoon, maar we zijn ook nog niet over de naam uit. ik vind rayen heel mooi, maar we hebben het er nog niet uitgebreid over gehad. gelukkig hebben we nog even.

succes met kiezen!

Ik vind julian een mooie naam. Maurits klinkt een beetje kak, maar ook leuk. Lastig he, namen vinden? Wij hadden de jongensnaam al een tijd in mijn hoofd, komt mijn moeder binnen, terug van een vriendin met een puppy die dezelfe naam dus draagt... grrr tegenwoordig geven menen hun dieren de mooiste namen!

Ik vind Julian erg mooi, maar dat is persoonlijk natuurlijk.. Wij hebben zelf 1 naam die we allebei erg mooi vinden, en die naam hebben we al voor de zwangerschap bedacht. Wij houden het nog wel even voor ons... Liefs!

Ik vind ook Julian leuker....
Hier ook problemen met de namen hoor... heb wel namen voor allebei in ons hoofd, maar of het nu echt DE namen zijn?

Terug
Bovenaan