Welke navul cassette in tommee tippee sangenic tec?

<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 1em; padding: 0px 0px 12px;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Goedemiddag allemaal!</span></p>
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 1em; padding: 0px 0px 12px;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Ik heb een mooie tommee tippee sangenic tec gekregen maar vroeg me af of alleen de navul cassettes van sangenic tec erop passen of ook die van de HEMA?</span></p>
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 1em; padding: 0px 0px 12px;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Ik hoop dat iemand het antwoord weet!</span></p>
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 1em; padding: 0px 0px 12px;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Groetjes</span></p>

Hoi nansje,

Ik heb deze luieremmer zelf ook. Die van de Hema passen er sowieso in. Maar als je deze uit kosten besparing wil halen kan ik je aanraden om eens op de website mamaloessjop te kijken. Ik koop hier altijd de originele cassettes van sangenic in in een pak van 6 stuks. Hier betaal ik (als ik me niet vergis) 35 euro voor inclusief verzenden. Dat komt neer Op minder dan 6 euro per cassette. Goedkoper dus nog dan de Hema variant een ook nog eens thuisbezorgd zodat je er zelf niet mee hoeft te sjouwen.

Hopelijk heb je er wat aan.

Groetjes Wendy

Terug
Bovenaan