welke opvolgmelk

Over 5 weken wil ik de bv af gaan bouwen naar kv. M'n kindje is dan 6 mnd. Ik koop altijd het liefst 'het beste' voor m'n kleintje. Ik weet ook wel dat je kindje niet slechter word van goedkope luiers, maar ik gebruik (Desnoods voor m'n eigen gemoedsrust) Pampers.
Zo denk ik ook dat Nutrilon het beste zou zijn (waarom? GEEN IDEEEEEE). Nu vind hij het lekker (af en toe als het zo uitkomt).
Maar ik kijk in de winkel en het scheelt 3 euro per pak met bijvoorbeeld Similac. En misschien nog wel meer met bijv Kruidvat melk ofzo (bestaat dat?).
Die Pampers heb ik uitgeprobeerd (ook andere merken dus) en ik vind het ook de beste, maar ik kan moeilijk 5 verschillende merken melk uitproberen (arm kind).
Wat zijn jullie ervaringen met de verschillende merken voeding. Bijvoorbeeld houdbaarheid/ smaak (verschilt natuurlijk per kind)/ ingredienten (voedingswaarden ofzo)/ oplosbaarheid in water/ gebruik met pap/ schuimen  enz enz.
Het gaat niet om verschillen met omneo en pepti enzo, want mijn kleine  heeft geen moeilijkheden die daarmee opgelost moeten worden ofzo.
Bedankt alvast voor  jullie bevindingen.
Liefs Phira  

Ik ben erg tevreden over Similac, het is een stuk goedkoper en mijn mannetje was er net zo blij mee als met de Nutrilon. Ik vind de verpakking trouwens ook fijn.Similac schuimt iets meer dan Nutrilon, maar dat blijft staan in de fles en drinkt hij toch niet op en hij heeft er dus ook geen last van. Ik vond de Nutrilon makkelijker oplossen, de Similac moet je meteen na het toevoegen van de voeding goed schudden.

Als ik jou was zou ik de goedkoopste voeding kopen die je goed kan verkrijgen bij jou in de buurt. Ik vind het handig dat Similac bij mijn supermarkt verkocht wordt en ik dus desnoods s avonds nog een blik kan halen.  
Mocht die voeding je niet bevallen dan kan je altijd nog een andere gaan gebruiken.

wat betreft voeding, ik gebruik nutrilon, maar heb gehoord dat ovestappen naar friso geen problemen geeft en dat scheelt 3 euro per pak!... Wat betreft luiers: ik ben erg tevreden over kruidvat luiers. eerst gebruikte ik alleen voor de nacht pampers, maar toen waren ze een keer op en heb ik voor de nacht ook kruidvat gekocht en mijn meisje bleef even droog!!! Overigens zijn de aldi- luiers nog goedkoper, die gebruikte ik altijd voor mijn zoontje, ook voor de nacht.!Ik geloof dat deze luiers een tijdje geleden als beste koop uit de consumentenbond kwamen..
Er is ook zoveel keus...lastig he?

Terug
Bovenaan