Welke ovulatietest?

<p style="text-align: left;">Dag lieve dames,</p><p>Mijn man en ik proberen nu ongeveer een jaar om een kindje te krijgen. Juli vorig jaar een positieve test, in september kregen we te horen dat het vruchtje het niet had gehaald... Uiteindelijk had ik de miskraam in oktober. Ik heb nooit een regelmatige cyclus gehad, deze is de laatste 3 rondes 31/54/39... ? Ik zat te denken dat het misschien een goed idee is om aan de slag te gaan met ovulatietesten, maar ik weet niet waar ik moet beginnen. Wat zijn jullie ervaringen hiermee, en welke tests gebruiken jullie? En hoe vaak moet ik testen? Ik zag bijvoorbeeld dat de testen van CB per 10 zijn verpakt, maar met mijn lange cyclus wordt dat een duur grapje...</p><p>Zouden jullie me hiermee kunnen helpen? Alvast dank voor de moeite! ?</p>
 
Hoi! Misschien kan je eerst goedkopere testen gebruiken en uitrekenen wanneer je gemiddelde ovu dag was op basis van je laatste cyclussen? Rond die data gaan testen en als je ziet dat de streep donkerder wordt (bijv bij die van Kruidvat) dan de clearblue doen als bevestiging!? Zo doe ik dat.
 
Ik vond het boek sensiplan echt een handig
Item. Daarnaast had ik de testen van clear blue met de smiley doe niet knippert maar 2 dagen zichtbaar is. Dan heb je je 4 vruchtbare dagen helder
 
Terug
Bovenaan