Welke ovulatietesten?

<p>Hoi hoi, </p><p>Mijn man en ik zijn eruit, we willen gaan voor een tweede kindje. </p><p>Liefst willen we gelijk aan de gang met ovulatie testen om de vruchtbare periode optimaal te benutten, haha. </p><p>Welke ovulatie testen gebruiken jullie? En hoevaak en wanneer moet je dan testen? </p><p>En voor de zwangere dames en mama’s: hoe snel waren jullie zwanger? :) </p><p>Bedankt alvast! </p><p>Groetjes Sanne</p>
 
He! Weet je zeker dat je direct wilt beginnen met testen? Ik vond namelijk dat het wel meteen minder relaxed is en dat alles sneller een geplan wordt. 
Testen die ik gebruik (ja het zijn er veel, maar moet 3x testen van de HA);
- 's ochtends de CB digital
- De paarse van de action 
- Dipsticks van Zwanger en Kids. Goedkoop, maar raad ze niet aan. Duurt minimaal 10 minuten voordat je er echt iets van kunt aflezen en ik had er ook de 10 dagen voor mn eisprong een licht streepje op.
 
bij de eerste ben ik wanneer ik begon met ovulatietesten gelijk zwanger geraakt, vandaar dat ik zoiets heb van we proberen het gewoon gelijk met.
Ga er overigens niet vanuit dat het weer gelijk raak is maar wil mijn vruchtbare dagen weten en mijn cyclus is niet altijd precies hetzelfde aantal dagen..
Mag ik vragen waarom je er 3 tegelijk gebruikt? Of heb je er 3 gebruikt? 
Groetjes Sanne
 
Ik hield mijn cyclus bij via de app Kalender. Wanneer je hiermee je cyclus bijhoudt, krijg je na een paar maanden inzicht in je cyclus (wel de gegevens op gemiddeld zetten en niet standaard 28 dagen). Zo wist ik wanneer ongeveer mijn vruchtbare dagen en eisprong zou komen. Vanaf 1 dag voor vruchtbare dag gaan testen met kruidvat ovulatietesten.
Uiteindelijk meteen zwanger na gebruik van ovulatietesten.
 
Hey Gebruiker....
Ik gebruik de CB 's ochtends omdat dat de enige is die met ochtendurine werkt (volgens de gebruiksaanwijzing dan). En die van Z&K combineer ik met die van de action omdat die van Z&K bij mij dus heel lang een streepje gaven. Maar ik had er 50 besteld, dus vond het ook zonde om ze niet te gebruiken. 
Toen ik dacht dat mn eisprong er echt aan kwam gaf die van de action me er meer zekerheid over. Maar hier na 6 rondes (5 met testen) nog steeds niet raak... 
 
Terug
Bovenaan