Welke ovulatietesten???

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal.
Ik ben sinds juni 2008 gestopt met de pil en helaas daarna nog geen regelmatige cyclus gehad (44dgn, 26 dgn en 32 dgn). Ik wil dus bij de volgende "ronde" ovulatietesten gebruiken alleen zie ik op internet zoveel verschillende soorten en merken staan en lees zoveel verschillende verhalen. Dus mijn vraag: wie heeft er ervaring met ovulatietesten en welke raden jullie mij aan??
Groetjes Eva

Hi ik heb via www.testjezelf.nu een zwanger willen worden pakket gekocht met ovulatietesten & zwangerschaptesten, toen die op waren heb ik via matcare testen besteld. Ook een pakket met beide erin. Over beide ben ik heel tevreden en nauwkeurig. Van matcare zijn handige dipsticks en niet duur en ook via testjezelf.nu zijn ze niet duur en doe je het met een pipetje en dan paar duppels op rondje druppelen. Hopelijk heb je wat aan deze info, moet je maar gewoon eens gaan kijken. Hoeft echt niet duur te zijn hoor meis.

Inmiddels ben ik na 6 rondes zwanger mogen worden. Ik heb geloof ik 2 rondes ovulatietesten gebruikt en ben gaan temperature. Ik dacht dat ik er dan veel te veel mee bezig zou zijn, maar ga mij stukje rust. Succes, hopelijk mag je snel met zwangerschapstest positief testen!

Liefs Nathalie

Hoi,
Ik heb zelf de testen van kruidvat gehad maar die bevielen me totaal niet, want die dingen bleven gewoon positief dus toe kon ik nog niet zien of mijn ei was geweest.
Sensitest heb ik ook eens gehad maar die vond ik een beetje vaag kwa strepen was ook heel moeilijk te zien wanneer de eisprong was geweest.
De duidelijkst vind ik zelf die van clearblue, wel duur maar wel heel erg duidelijk, een
als ie positief en een  gezicht als ie negatief is.
Hoe duidelijk wil je het hebben ha ha ha.

Succes.
liefs esther

Terug
Bovenaan